Food feed: דגני הבוקר החדשים הפתיעו אותנו. adobestock

Food feed: דגני הבוקר החדשים הפתיעו אותנו

התנסינו במוצרים החדשים שהגיעו אל המדפים: פיצה בצורת משולש ענק, השייקים המתאימים לכל יום בשבוע, מנה חמה בשקית ודגני בוקר בטעמים מפתיעים • זה מה שחשבנו עליהם

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קינדרים מצוננים

לראשונה בישראל, קינדר משיקה את קינדר מילק סלייס וקינדר פינגווי  – המוצרים המצוננים הראשונים של החברה בישראל. קינדר מילק סלייס עשוי משתי שכבות רכות של עוגת קקאו ומילוי קרם חלב עם נגיעת דבש. (המוצר הושק לראשונה באירופה בשנת 1978). קינדר פינגווי הוא שילוב ייחודי של ציפוי שוקולד פריך, מילוי קרם חלב אוורירי ושכבה דקה של קקאו באמצע (המוצר הושק לראשונה באירופה בשנת 1992). לאחר שניסינו: ה"מילק סלייס" פריך ונעים יותר בפה, אך טעם הדבש לא מתאים לכולם, הוא נורא ספציפי ורק מי שאוהב את הטעם באופן כללי יתחבר, ה"פינגווי" לעומתו מזכיר את הקינדר דלייס המוכר רק בגרסה צוננת ולכן הוא היה טעים לכל הדעות. ציון: 8/10

© צילום: פררו

פיצה רונדו משיקה תפריט חדש

הרשת הצומחת "פיצה רונדו" ממשיכה להתפתח ומשיקה תפריט חדש עם מנות חדשות ומעניינות לצד המנות המוכרות והאהובות (רשת מפעילה כיום סניפים בפתח תקווה, רעננה, ראש העין ונתניה, ובקרוב הרצליה). התנסינו בכמה מוצרים מהתפריט וזה מה שחשבנו: נפוליטנה - פיצת שף מבצק איכותי עם כדורי מוצרלה נמסים. הפיצה האולטימטיבית להזמין למאנץ' לילי, רק שנראת כמו מנת גורמה במסעדה, במיוחד עם העלי הבזיליקום מלמעלה. את כדורי המוצרלה הנמסים שמו בנדיבות רבה, אולי אפילו יותר מידי, אבל הם נמסו לנו ישר בתוך הפה והפכו את הביס למושלם. המשולש הענק - פיצה ענקית באורך 85 סנטימטרים (!!) המגיעה עם מגוון טעמים ורטבים. הפיצה כשמה היא - מגיעה בתור משולש אחד ענק שקצת קשה להחליט מאיפה להתחיל לאכול. הפיצה אולי לא מנת שף, אבל היא טעימה לא פחות (אולי אפילו יותר). הכמויות המושלמות, לא יותר מידי רוטב ולא יותר מידי גבינה, בקיצור, הפיצה המושלמת ולגמרי נחשבת כאטרקציה משפחתית. אך עם כמה שנחמד לגוון עם צורות פיצות שונות, זה לא תמיד נוח ואנחנו נעדיף לקבל את אותה הפיצה רק בצורה שאנחנו רגילים לה. קינוח צנצנת אוריאו - מי לא רוצה קינוח אחרי פיצה? הקינוח המושלם לאוהבי סוכר הוא לגמרי צנצנת אוראו. עוגיות אוראו ומתחת שוקולד מריר קראנצ'י, מתחתיו קרם אוראו מתוק עם שבבי אוראו, ואם זה לא היה מספיק, מתחת יש עוד פירורי אוריאו. הקינוח הוא עוגת שכבות מושלמת. ציון סופי לתפריט: 9/10.

© גל זהבי

קורנפלקס בננה

סדרת קורנפלקס בטעמים של "תלמה" מתרחבת ומשיקה טעם חדש במהדורה מיוחדת: קורנפלקס בננה. לאחר שניסינו: האמת שכנשנוש ככה סתם הקורנפלקס לא היה יותר מדי מהנה (לעומת הקורנפלקס "הצהוב הרגיל"), אלא טעים במידה. אך עם חלב הטעם בהחלט מתעצם ונותן מעין תחושה ל שוקו בננה מרענן. טעם מגוון ומפתיע, מתפלאים שזה לא קרה עד כה. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

כריות בלאק דאבל שוקולד

אחרי הצלחת "כריות בלאק" - מוצר חדש בסדרה מגיע אלינו: טעם דאבל שוקולד! מדובר בטעם שוקולד כפול, עשיר וטעים במיוחד ועם צבע שמתכתב עם הטרנדים החמים גם בתחום המזון. לא יכולנו להפסיק לזלול את הקערה וסתם לנשנש לכיף. לטעמנו, על אף המתיקות הרבה, טעם ה"דאבל שוקולד" הוא מוצלח אפילו יותר מקודמו בסדרה. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מנה חמה בשקית

אסם משיקה לראשונה מנה חמה בשקית אסם משיקה מנה חמה בשקית בשלושה טעמים: נודלס בטעם בקר, נודלס בטעם עוף ונודלס ספייסי. בעקרון ההשקה נועדה לתת פתרון קל ונוח מעניקים חוויה קלה ונוחה לבישול ביתי מהיר כמו גם כפתרון קומפקטי לטיולים. לאחר שניסינו: למעשה רק הטעם הספייסי הוא החדש מביניהם והוא אכן פיקנטי בצורה מספקת וטעים. אך בנוגע לקונספט השקית - די מיותר בעינינו ופחות נוח מגרסת הקופסאות שמהוות פתרון קל ויעיל גם כמעין צלחת מובנת. בקיצור - טעים אך לא יעיל. ציון: 6/10. 

© סטודיו אסם

"שייק איט" להכנת משקה פירות במהירות

המותג "שייק איט" מסדר לכם את השבוע בסדרת המוצרים הבולטים שלהם בתחום השייקים. בחברה יצרו קו מוצרים וטעמים של פירות קפואים להכנה ביתית, אותם חילקו לפי ימי השבוע. הטעמים כוללים: Sunday ורוד – תות, בננה, קוקוס, גוג׳יברי, תמר מג'הול, זרעי צ׳יה; Monday ירוק – בננה, מנגו, אבוקדו, ספירולינה, תמר מג'הול, זרעי צ׳יה. Tuesday צהוב - מנגו, אננס, פסיפלורה, גולדן ברי, תמר מג'הול, זרעי צ׳יה. Wednesday סגול – תות, דובדבן, אוכמניות כחולות, אסאי, תמר מג'הול, זרעי צ׳יה. Thursday חום - מנגו, בננה, פולי קקאו, מאקה, תמר מג'הול, זרעי צ׳יה. Friday כתום – מנגו, מלון, גזר, תמר מג'הול, זרעי צ'יה ופשתן. Saturday לבן – ליצ'י, קוקוס, אננס, וניל, תמר מג'הול, זרעי צ'יה. לאחר שניסינו: בהחלט מדובר בשילוב טעמים מוצלח ואף מפתיע. אהבנו גם את הטעמים שהרימו לנו גבה בתחילה (כמו האבוקדו). משקאות השייק בהחלט מילאו אותנו באנרגיה כייפית ובטעם מרענן. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת הגרנולה פרוטאין החדשה

תלמה משיקה את סדרת הגרנולה חדשה – עם 23-24% חלבון. כעת, מציעה בחברה גרנולה PROTEIN ב-2 טעמים חדשים עם תוספות מפנקות: תוספת אגוזים ותוספת שקדים וחמוציות. כל אחד מהמוצרים מכיל 23-24% חלבון, שיבולת שועל מלאה, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ועם חצי כפית סוכר במנה* בלבד. המוצרים ללא סימונים אדומים. לאחר שניסינו: בהחלט מגוון וטעים. בא בטוב גם כנשנוש, גם כתוספת וגם לארוחת בוקר קלילה. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות