נמצאים בבידוד? כך תלמדו מהבית בצורה הטובה ביותר. צילום: adobestock

נמצאים בבידוד? כך תלמדו מהבית בצורה הטובה ביותר

עם התפשטות נגיף הקורונה התלמידים עברו ללמוד לבד בבית. איך משננים את החומר במצב כזה? כל התשובות בכתבה!

בשיתוף עם yschool

בימים בהם נגיף הקורונה מתפשט תלמידי ישראל נשארים בבתיהם וצריכים להתרגל ללמוד לבד מהבית - עד להנחיה חדשה.  יחד עם היערכויות משרד הבריאות והחינוך לפתרון חלופי, הבאנו לכם טיפים מיוחדים ויעילים - איך ללמוד לבד בבית?

עוד בערוץ הלימודים של פרוגי:

יש שני סוגים של תלמידים שלומדים למבחן - אלו שאוהבים ללמוד לבד ואלו שאוהבים ללמוד בקבוצה. תלמידים שרגילים ללמוד ביחד עם חברים נוספים ולנהל דיון תוך כדי הלמידה, יתקשו מעט ללמוד לבד ואנחנו לגמרי מבינים אותם, שכן - כל אחד אוהב ללמוד בצורה שהכי טובה ונוחה לו. במקרה כזה, אנחנו כמובן ממליצים להיעזר בטכנולוגיה ולא לצאת מהבידוד שלא לצורך. תוכלו לנהל שיחות וידיאו עם חברים שנמצאים גם הם בבידוד, או אפילו כאלו שלא. כך תוכלו ללמוד ביחד, לנהל דיונים, לשאול שאלות, להחליף רעיונות והכי חשוב - להתכונן למבחן בצורה הנוחה לכם ביותר.

© Adobestock
בעוד שחלק מהתלמידים מעדיפים ללמוד בקבוצות, יש כאלו שלומדים יותר טוב למבחן כשהם לבד. תלמידים כאלו מעדיפים את הריכוז והשקט שלהם. לאותם תלמידים נמליץ כמובן לנצל את כל עניין הבידוד - אם אתם לא יכולים לצאת מהחדר מלבד מקרים בהם אתם רוצים לאכול, להתפנות או להתקלח, נצלו את העיניין כדי להתנתק מכל הגירויים שמסיחים את דעתכם בשעת הלמידה, שכן אם אתם כבר סגורים בחדר - לפחות תנצלו את הזמן להשלים חומר ולהתכונן למבחן.

יש תלמידים שמעדיפים ללמוד לבד, לסכם את החומר, לתרגל אותו בעצמם או אפילו להקליט את עצמם אבל יש כאלו שזקוקים למעט יותר. תלמידים כאלו כן זקוקים למורה או חבר שיסביר להם בצורה הטובה ביותר את החומר, אבל הם עדיין נמנים עם אלו שמעדיפים ללמוד לבד למבחן עצמו. אנחנו מצאנו את הפתרון המושלם עבור אותם תלמידים שלא יכולים ללכת לכיתה ואין להם את האופציה להשתתף בשיעורים - שיעורים דיגיטליים של yschool. שם תוכלו למצוא שיעורים ממוקדים, קצרים ועיניינים של החומר הנלמד במקצועות השונים. כך יש מי שמסביר לכם את החומר וזה לפעמים אפילו יותר טוב ממורה בכיתה, כי את השיעור המוקלט אתם יכולים לעצור או להחזיר אחורה אם לא הבנתם. 

© adobestock

קבוצת ידיעות תומכת בתלמידי ישראל! הירשמו באתר, הזינו את קוד הקופון Y4U ותהנו ממנוי חינם עד ה-19.4

תגובות