ההוא עם הרקעים: סוגי התלמידים השונים בזום. adobestock

ההוא עם הרקעים: סוגי התלמידים השונים בזום

זה שנכנס ראשון, הישן וההוא שמחליף רקעים. בדיוק כמו בכיתה הרגילה גם בזום לא כולם אותו הדבר וישנם סוגים שונים של תלמידים בזום, אספנו בשבילכם את הנפוצים ביותר. איזה סוג אתם?

בשנה האחרונה הלימודים בזום החליפו ברוב הזמן את הלימודים הפרונטאליים בכיתה, וכולנו ללא יוצא מן הכלל היינו צריכים ללמוד מחדש איך להשתמש ולהתנהג בשיעורים המקוונים. אבל לא כולנו הסתדרנו עם הזום בצורה זהה וכך נוצרו סוגי תלמידים שונים למדי בזום, אספנו בשבילכם את הנפוצים שבהם....

עוד בערוץ הלימודים של פרוגי:

ההוא עם הרקעים

תמיד הוא נכנס לזום עם רקע שאין לך מושג מאיפה הוא הביא אותו ובגדול יכול להיות שהוא גר בארמון פאר או לחלופין בחיריה ואתה לא תדע זאת לעולם כי תמיד יהיה לו רקע חדש, כך שהשאלה 'איך נראה חדרו באמת?' תישאר כנראה לא פתורה... 

© AdobeStock


זה שאף פעם לא מגיע

הבן אדם כבר שנים לא נכנס לשיעור והמורה בכלל לא ידעה שהוא תלמיד בכיתה עד לאסיפת הורים. בגדול מדובר בתלמיד שהחליט שאם לא לומדים בכיתה אז לא לומדים בכלל ושיעור בזום הוא בגדר המלצה בלבד. טוב נו, אנחנו לפחות מקווים בשבילו שהוריו יחשבו כמוהו אחרי אסיפת ההורים.

זה שתמיד נכנס ראשון

המורה והתלמידים חושבים ברצינות שהוא גר בזום כי אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שהוא תמיד נכנס בזמן עם מצלמה ואף משתתף בשיעור כמו התלמיד המצטיין של החודש, בדרך כלל מדובר גם בתלמיד הראשון (והרבה פעמים גם היחיד) שעונה תשובה לשאלה של המורה שזה כמובן עדיף על פני השתיקה המביכה הרווחת בזום עד שהמורה כבר מחליט לענות לעצמו.

זה שתמיד ישן

בדרך כלל כשהוא נכנס לזום זה בלי מצלמה ועד שהוא מועיל בטובו לפתוח אותה אז אתם תראו אותו שוכב על הצד או את התקרה מצולמת זאת בגלל שאף פעם אין לו כח לקום מהמיטה בשביל השיעור. תלמידים מנומנמים לא מזיקים אם הם באים בבודדים, אבל אם רוב הכיתה נמצאת במצב רוח ישנוני, שוב יופיע השקט המביך הזה בכל פעם שהמורה שואלת שאלה...

© adobestock

ההוא ששוכח שהוא בזום

מדובר בתלמיד שממנו תשמעו קולות אקראיים מבני המשפחה מסביבו או קולות לעיסה ובמקרים קיצוניים יותר, תוכלו לשמוע גם קולות משחק מחשב או סרט שבו הוא צופה במקביל. המסקנה היא די ברורה - פשוט תעשו לעצמכם טובה ובדקו שהמיקרופון כבוי בדיוק בגלל דברים האלה, אף אחד לא צריך לשמוע אתכם בשירותים.

ההוא שעושה מיליון דברים במקביל

מדובר בתלמיד עם בעיות קשב וריכוז שמבחינתו להקשיב בשיעור זה בגדר משימה בלתי אפשרית, אז על הדרך הוא עושה כל דבר אפשרי בערך ולפעמים הוא אף זורק איזה משפט למורה כדי שידעו שהוא שם.

תגובות