רוצים לדעת מה הן הערים השוות ביותר לערב יום העצמאות?. צילום: נועה ריינה

רוצים לדעת מה הן הערים השוות ביותר לערב יום העצמאות?

ערב יום העצמאות מתקיים היום בערב וכמובן שכמו בכל שנה גם השנה יתקיימו במסגרת החגיגות בכל רחבי הארץ הופעות של כל האמנים הכי גדולים. רשימת האירועים המלאה

נזכרתם שבערב היום יתקיים ערב יום העצמאות והבנתם שאין לכם מושג לאיזה הופעה הכי כדאי ללכת? בשביל זה אנחנו כאן! כמו בכל שנה, גם השנה יתקיימו במסגרת חגיגות יום הולדת 67 למדינה הופעות של האמנים הכי אהובים בכל רחבי הארץ. ריכזנו לכם את כל המופעים הכי שווים כדי שתוכלו להחליט בקלות לאן ללכת!  

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

תל אביב

בפארק מנחם בגין יתקיים מטח זיקוקים מרהיב במיוחד ולאחר מכן הופעות של בועז שרעבי, יואב יצחק וסגיב כהן. בפרק דוידוף יופיעו שלומי סרנגה ומרגלית צנעני וברחבת בית האופרה יופיעו כוכבי "החממה" שיר מורנו ודניאל ליטמן, אז לילדי תל אביב לא יהיה משעמם. 

אשדוד

השנה באשדוד יוקמו ארבע בימות במתחם שדרות הרצל. מי שיגיע לעשות השנה שמח באשדוד הוא אייל גולן, בנוסף אליו יופיעו גם להקת הרוק "תיסלם" שהתאחדו שוב ואבי סינגולדה. הקטנטנים יוכלו להינות ממופע של כוכבת הילדים מיכל הקטנה. 

ירושלים

גם בעיריית ירושלים החליטו להביא לעיר הופעות חיות שוות במיוחד שלא ישאירו אף תושב בבית בערב יום העצמאות. בבמה המרכזית ברחוב קינג ג'ורג' יופיעו דקלון וסגיב כהן, איציק שמלי, סיון טלמור, קרולינה ואיה כורם. בשכונת תלפיות מרכז יופיעו הצמד גיא ויהל ובקריית יובל יופיעו התקווה 6. 

 

רמת גן

עיריית רמת גן ללא ספק ממשיכה לפנק את התושבים שלה כל שנה מחדש. תושבי רמת גן, תתכוננו, זה הולך להיות ערב יום עצמאות שלא תשכחו. ברמת שקמה יופיע שיר לוי, ברמת חן יופיעו דני רובס ודור דניאל, ברמת אפעל דודו טסה, בכיכר רמב"ם תוכלו ליהנות מעילי בוטנר וילדי החוץ, רותם כהן, אלקנה מרציאנו ואז ממסיבת דיג'ייז מטורפת, בבמה בבית הספר גבועלים יופיע מוקי, בשיכון ותיקים יופיעו פבלו רוזנברג וכוכבת הילדים שירן סנדל, במרום נווה יופיע עידן יניב ובקריית קריניצי תופיע קרן פלס. 

גבעתיים

בגבעתיים אמנם אין הרבה הופעות השנה אך מה שחשוב זה שמה שיש איכותי ואפילו איכותי מאד. בכיכר ווהלין יופיעו הראל סקעת ומיד אחריו יעלה מוש בן ארי, אין ספק שהם מפצים על העובדה שאין מגוון רחב של הופעות השנה ושתושבי גבעתיים הרוויחו הופעות של אמנים אהובים במיוחד. 

חולון

כמו בכל שנה גם השנה עיריית חולון מפנקת את הנוער בהופעות שוות במיוחד כמו שהם אוהבים. השנה נוער חולון יוכלו ליהנות מהופעות של הצמד עידו בי וצוקי שיקפיצו את כולם על הרגליים ומיד אחריהם יעלו להקת הבנים בויבנד שאנחנו בטוחים שיפציצו בהופעה מטורפת. כל הטוב הזה יתקיים בבימת הנוער ברחבת המדטק. בנוסף תוקם במה נוספת בחנקין שתוקדש לכל המשפחה ובה יופיע אביהו מדינה.  

 

ראשון לציון

השנה תושבי ראשון לציון הם ללא ספק אלה שיחגגו את יום העצמאות כמו שצריך, אז אם אתם תושבי ראשון לציון, לגמרי הרווחתם! במרכז העיר בבימת גן המושבה יופיעו דודו טסה ושלומי שבת. במזרח העיר, בבימת הרובע תוכלו להינות מזיקוקי דינור. בבימת שיכון המזרח יופיעו בן אל תבורי והצמד סגיב כהן ודקלון. במערב ראשון לציון, יופיע בבימת נווה חוף רועי סנדלר, בבימת פארק הזיכרון יופיע רותם כהן, בבימת נאות שקמה תוכלו להינות ממופע של עילי בוטנר וילדי החוץ ובבימת רמת אליהו יופיעו תוכלו לצפות בהופעות של רון שובל ואורי שכיב. 

בנוסף לכל ההופעות ברחבי העיר אי אפשר שלא להזכיר את האירוע שכל בני הנוער מחכים לו במשך כל השנה, רייב עצמאות שמתקיים באמפי ראשון לציון. השנה יופיעו ברייב אביב גפן, הדג נחש, סקאזי וקוקי לבנה, הדיג'יי הבינלאומי תומאס גולד שמוכר לנו בעיקר ממופעי הטומורולנד ועוד רבים וטובים. 

אשקלון

אין ספק שלגור בדרום זה הכי שווה, תושבי אשקלון זכו במופעים של האמנים הכי שווים. אירועי יום העצמאות יתקיימו בטיילת בר כוכבא ומי שיבואו להרים את כל אשקלון על הרגליים הם רותם כהן, עברי לידר, משה פרץ וסקאזי. כל המעריצים השרופים של "גאליס" יוכלו לראות מקרוב את אליאנה תדהר ודניאל מורשת במופע המשותף שלהם.

 

חיפה

כמו שלגור בדרום זה שווה, גם לגור בצפון זה לא פחות שווה. תושבי חיפה, אתם ללא ספק תהנו מכל רגע. ברחוב מוריה יופיעו אביב גפן ומיד אחריו הג'ירפות וברי סחרוף, פרץ וסחרוף יגיעו גם להופיע בקריית חיים. בגן אופירה תפתח את הערב זהבה בן ומיד אחריה יעלה משה פרץ, אפשר להגיד שהוא עומד לכבוש את חיפה. בגן האם יופיע דני רובס ובספורטק בנווה שאנן יופיעו כנסיית השכל ויהודית רביץ. 

רמת השרון

תושבי רמת השרון, גם אתם יכולים להתכונן ללילה שאנחנו מבטיחים שלא תשכחו בזמן הקרוב. בבמה המרכזית שתוקם בכיכר העירייה יופיעו קוקי לבנה, קובי אפללו, מוקי, דני סנדרסון ומוש בן ארי. בבימת הנוער שתוקם בחניון העירייה יופיעו שב"ק ס' והתקווה 6. אם אתם מעריצים של "החממה" תוכלו להינות מהופעה של לי בירן בבימת הילדים שתוקם גם היא בחניון העירייה.   

 
 
תגובות