ביונסה ממשיכה להראות כוונות להתגרש, הפעם במוזיקה. צילום: טאמבלר

ביונסה ממשיכה להראות כוונות להתגרש, הפעם במוזיקה

הגירושים של ביונסה וג'יי זי קרובים מתמיד, מסע ההופעות עתיד להגמר בעוד קצת יותר מחודש ואז כולנו נגלה האם הזוג באמת עומד להתגרש. עד אז: ביונסה ממשיכה להגיב רק בעזרת השירים שלה

נראה שסאגת המכות במעלית עם אחותה ובעלה של ביונסה, סולאנג' וג'יי זי, לא הולכת להגמר בקרוב. אחרי שהפרשה פוצצה את כל נושא הבגידות המתמשכות (לכאורה) של ג'יי זי בביונסה והתקדמה לגירושים הצפויים בסוף מסע ההופעות, עכשיו ביונסה ממשיכה להגיב על זה בדרך היחידה שהיא מכירה: המוזיקה שלה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

פרשת המעלית אמנם קרתה לפני מספר חודשים, אבל היא עדיין נמצאת כאן בעיקר ברוחה. בתחילת החודש שעבר ביונסה הגיבה לראשונה בעזרת מוזיקה לנושא בגידותיו הרבות של ג'יי זי, כאשר שינתה את מילות אחד משיריה, שהולך במקור כ-"אני איתך כבר 6 שנים, למה זה הגיע לי?" ל-"אני איתך כבר 12 שנים, למה זה הגיע אלי?" ורמזה באופן בוטה מאוד כמה היא מאוכזבת ופגועה מבעלה, שהשנה יהיה נשוי לה 12 שנים.

בוכייה בזמן ההופעה
בוכייה בזמן ההופעה © צילום מסך מהדיילימייל

למרבה ההפתעה, זה לא נגמר באותו חידוש לשיר והשבוע נמשך גם לעוד חידוש בגרסאת רמיקס חדשה לשיר "***Flawless" שיצא מוקדם יותר השנה באלבומה החדש, שיצא בהפתעה כזכור לכולנו. השיר המקורי מדבר על העצמת המין הנשי, כל פמיניזם וכל מה שביונסה מאמינה בו, בעוד שהרמיקס החדש עם ניקי מינאז' מדבר על קצת מעבר לזה. 

 

השיר החדש מתייחס קצת יותר לדברים שקרו בזמן האחרון, בין היתר התייחסות מובהקת לפרשת המעלית, כשביונסה שרה "ברור שיהיה מדי פעם רע כשיש מיליארד דולר במעליות", שזה, למי שלא יודע, השווי של הזוג. משם ממשיכים להעצמה מחודשת של ביונסה למין הנשי וחיזוקים, "אני מושלמת ותגידו מה שתרצו". 

ואז ניקי עשתה את טעות חייה

כאן נכנסת לעניין הראפרית הוורדרדה ביותר, ניקי מינאז', שעושה לעצמה קצת הרבה צרות. כאחת שידועה בכל הצרות שיש לה עם ליל קים, אחת מהראפריות הוותיקות ביותר תחום המוזיקה השחורה, היא ממשיכה להדגיש כמה שהיא מלכת הראפ, הכי טובה בתחום וכל זה, והתגובה מליל קים לא מאחרת לבוא, והיום בלילה קים עשתה את הצעד והוציאה את הרמיקס החדש והרשמי שלה לאותו הרמיקס של בי וניקי.

הרמיקס החדש הזה הוא בסך הכל עוד בית אחד שלם של ליל קים, אבל זה בית שאומר הרבה. קים, שידועה כאויבת הגדולה של ניקי, מדגישה שניקי חיה בסרט, שהיא המלכה האמיתית ובעיקר ממשיכה עם הרבה דיסים על זה שהיא תופסת מעצמה משהו שהיא לא. נדמה שהסאגה הזו לא תיגמר בתקופה הקרובה, אבל עכשיו הצטרפו אל העניין שתי ראפריות, כך שהולך להיות שמח בוודאות. היו בטוחים שנעדכן ברגע שיצוצו דברים חדשים באותו הנושא.

online poll by Opinion Stage
תגובות