האזינו: מארון פייב בסינגל שני מתוך האלבום המתקרב. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

האזינו: מארון פייב בסינגל שני מתוך האלבום המתקרב

להקת הפופ-רוק מארון 5, שעושה את הקאמבק שלה למוזיקה בצעדי ענק בחודשים האחרונים, מוציאה את הסינגל השני שלה, "Animals", מתוך אלבומה החמישי שיצא בעוד כחודש, "V"

הסינגל החדש
 

מארון פייב, אחת מהלהקות המצליחות ביותר בעולם הוציאו רק לפני מספר שבועות את הסינגל הראשון שלהם, "Maps", מתוך האלבום החדש "V" וכבר ממהרים להוציא את הסינגל השני "Animals".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

האלבום החדש הולך לצאת לאור בעוד כשבוע והולך לכלול בתוכו 11 שירים חדשים שכתבו חברי הלהקה ביחד עם אמנים כמו סיה, סאם מרטין המוכר לכם מהלהיט החדש של המפיק דייוויד גואטה, וגם הסולן של להקת FUN, נייט רוס, האלבום יכלול בתוכו גם דואט מיוחד ביחד עם הזמרת המצליחה גוון סטפאני שבחודש הבא הולכת להצטרף אל סולן להקת מארון פייב אדם לוין אל כס המנטורים בתוכנית הכישרונית "דה וויס" בארצות הברית.

את הסינגל הראשון מתוך האלבום הוציאו הלהקה כבר בתחילת חודש יוני, מאז הצליח השיר להגיע לכל מצעד אפשרי ברחבי העולם ומושמע כל הזמן גם ברדיו הישראלי. "Animals" הוא שיר פופ טיפוסי מבית מארון פייב, כיפי ובעל פזמון קליט, מסוג השירים שאתם יכולים לשמוע במשך שעות ועדיין לא יהיה לכם נמאס, אבל למרות הכל השיר לא מחדש לנו שום דבר ומזכיר לנו שירים ששמענו בעבר.

עטיפת האלבום
עטיפת האלבום © יחסי ציבור

עוד נספר כי בטקס פרסי ה-VMA שיתקיים הלילה, הלהקה צפויה לככב עם הסינגל הזה והסינגל הקודם על במת הטקס ולהזכיר לכולנו למה אנחנו אוהבים אותם כל כך. כל מה שנותר לנו הוא לקוות שאדם לוין ושאר חברי להקת מארון פייב יפתיעו אותנו באלבום החדש עם צדדים שעוד לא ראינו בהם בעשרת השנים האחרונות, ואם לא אז נסתפק במקבץ להיטים חדשים מבית מארון פייב, מה שלא יקרה, נרוויח. 

SO... אנחנו מאוד אהבנו את השיר ומחכים בקוצר רוח לאלבומה החדש של הלהקה.

 
תגובות