האזינו: פחות משבוע לאלבום וטיילור בסינגל נוסף. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

האזינו: פחות משבוע לאלבום וטיילור בסינגל נוסף

עוד פחות משבוע אלבומה החמישי של טיילור סוויפט, 1989, הולך לצאת לאוויר העולם, וטיילור בסינגל פרסומי שני, אחרי הסינגל הפרסומי הראשון "Out Of The Woods"

לא עוצרת בדרך לפגסה. אחרי סינגל ראשון ובינלאומי בהפתעה מוחלטת, עם קליפ מצוין ומשעשע לשיר "Shake it Off" ואחרי הוצאת השיר "Out Of The Woods" להורדה דרך האייטונס, טיילור סוויפט מקדמת את אלבומה החמישי "1989", עם סינגל אחד נוסף להורדה - "Welcome To New York".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בעוד פחות משבוע האלבום החדש של סוויפט הולך לצאת, ובזמן שאנחנו וכל העולם מחכים לו, היא ממשיכה למתוח אותנו ולהשאיר אותנו בציפייה דרוכה מאוד לקראתו. היא התחילה עם הוצאת הסינגל הפרסומי הראשון באייטונס, "Out Of The Woods", אחרי זה, כשהיו שבועיים לצאת האלבום, המשיכה בפרסום של מילות אחד מהשירים בכל יום שנותר עד הוצאת האלבום. 

ועכשיו: היא משאירה אותנו על קצות האצבעות עם השיר שפותח את האלבום, "Welcome To New York", שמצליח להזכיר טוב מאוד למה אנחנו אוהבים את סוויפט כל כך. השיר נותן אווירה כיפית ומרעננת, משהו צעיר וקצבי שתקופה ארוכה לא היה דומה לו. השיר מספר על העיר ניו יורק, עיר ההזדמנויות האינסופיות, שפתוחה בפני כל אחד ולכל יש מה להציע לה. 

השיר החדש מצליח לרגש ובו בזמן לתת גם השראה ולחזק את הביטחון. טיילור ממשיכה להעניק למעריצים ולקהל שלה תוספות לביטחון ובעיקר להאמין שהכל אפשרי אם רק רוצים. הוא כיפי להאזנה ותוך זמר קצר מתמכרים אליו. ללא ספק רואים את השינוי הסגנוני בשירים של סוויפט בשיר הזה יותר משאר השירים, ולנו נותר רק לחכות שהאלבום יצא כבר.

אז... מה דעתכם על השיר החדש?

 
תגובות