איגי אזליה V2: האלבום המחודש מתעלה על הרגיל. צילום: עטיפת האלבום

איגי אזליה V2: האלבום המחודש מתעלה על הרגיל

במקום EP חדש, איגי אזליה, זמרת ההיפ-הופ האוסטרלית מוציאה אלבום מחודש עם שירים חדשים, מוכרים וגם פחות. מה חשבנו עליו?

שנת 2014 הייתה הצלחה גדולה לזמרת ההיפ-הופ האוסטרלית, איגי אזליה, מה שגרם לה לחדש את האלבום הקודם שלה "The New Classic". האלבום המחודש נקרא "Reclassified", והוא כולל 12 שירים שהמפורסמים ביניהם הם "Black Widow" ו/"Fancy". כמה שירים ירדו מהאלבום ובמקומם נכנסו שירים חדשים שבשניים מהם אורחו ג'ניפר הדסון ואלי גולדינג.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

האלבום נפתח עם השיר "We In This Bitch", שהוא שיר קליל ורגוע. השיר והאלבום נפתחים עם קריאה של איגי למעריצים שלה שהיא חזרה ובענק. בשיר איגי פונה ישירות לקהל האוהדים שלה ומספרת להם על ההצלחה שלה ועל ההתגברות על קשיים בקריירה. משם, עוברים הישר לשיר השני ברשימה "Work" שהקליפ שלו יצא כבר במרץ, 2013. השיר קליל, מעט קצבי וגרם לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם לזמזם אותו.

שיר קליט!
 

השיר הבא באלבום הופיע גם באלבום הישן הוא "Change Your Life", בו איגי אירחה את הראפר והסוכן T.I. בשיר איגי מדברת על אהבת נכזבת, ובספטמבר, 2013 יצא הקליפ של השיר. אחר כך, מגיע השיר עם האווירה האפלה של האלבום – "Beg for It". השיר קצבי למדי וכייפי, סביר להניח שהשיר יפוך ללהיט גדול. בשיר מתארחת הזמרת, Mø, ובעזרת קולה המהפנט היא מבצעת את הפזמון בצורה ממכרת.

מדבר על אהבה נכזבת
 

השיר החמישי והמוכר באלבום זכה להיכנס לבילבורד – "Black Widow". בשיר מארחת איגי את ריטה אורה וביחד זכו השתיים להצלחה מסחררת. מובן שאת ההתמכרות לשיר עשתה דווקא המנגינה ולא השילוב ביניהן. לשיר המסחרר יצא קליפ בתקופת "צוק איתן", ולמען האמת הקליפ די מעצבן בגלל פתיחתו הארוכה. משם, עוברים לשיר "Trouble" שבו התארחה ג'ניפר הדסון. הוא לא תואם את סגנון שירתה של איגי אלא מזכיר את סגנון השירה הפופי של ג'סי ג'יי

ממכר!
 

אחר כך, מגיעה לה מנגינת ההיפ-הופ שלה חיכינו כל כך הרבה עם השיר "Don't Need Y'all". בשיר זה מתחילים להרגיש את כל הכאב שהיה לאיגי כשהיא מדברת על החיים הקשים שלה בזמן שהייתה לבדה במיאמי ללא משפחה, כסף וחברים. זה מסביר למה שירתה של איגי די חלשה, נמוכה וכלל לא פורצת גבולות. במעבר קל לשיר הבא, "Rolex", מדברת איגי על האהבה הראשונה הכואבת שהייתה לה כשהייתה בתהליך של התאקלמות באמריקה. 

מדבר על אהבה ראשונה
 

השיר הבא אחריו, "Iggy Szn", מאבד את הרגש שבו ומדבר בעיקר על הרגע בו איגי הרגישה שייכת לאמריקה. השיר יצא לסאונדקלאוד בסוף אוקטובר. השיר בנוי עם מנגינה אלקטרונית די מעצבנת ועם עיבוד אלקטרוני צורם של הקול של איגי, כך שיותר מפעם אחת קשה לשמוע את השיר. משם, עברנו ישר לשיר עם הכי הרבה גאווה של איגי – "Fancy" שבו אירחה את הזמרת הבריטית, צ'רלי XCX. השיר זכה להגיע למקום הראשון בבילבורד, הועמד לפרסים רבים והוביל את איגי להצלחה. השיר מדבר על הגאווה של איגי להיות מי שהיא ולתת לעברה לקדם אותו לכיוון מטרותיה.

הפך ללהיט!
 

משם, עברנו לשיר קצבי בעל אווירה של חווה חקלאית פרועה – "Heavy Crown". בשיר מתארחת הזמרת, אלי גולדינג, ומובן שהיא רק משדרגת לאיגי את השיר עם הקול המהפנט והקסום שלה. הסוף חוזר על עצמו כמה פעמים ורק המנגינה משתנה ונראה שאיגי מנסה להדגיש כאן את הלחצים שעברה במהלך הקריירה המכבידה שלה – קשה לה להחזיק בכתר. לבסוף, מגיע השיר האחרון שמוכר כבר מהאלבום המיושן – "Bounce". השיר קצבי כך שכיף לסגור את האלבום. הוא מדבר על שגעון, טירוף מסיבות והנאה מטורפת של איגי מההתקדמות שעברה בחייה. תחושת סוף האלבום איננה ברורה והאלבום משאיר בו טעם של עוד, אבל עד אז בואו נמשיך להשתגע.

SO... את האלבום האמוציונאלי שהוציאה איגי היא בוחרת לסיים עם שיר של תקווה ומוטיבציה. היא משאירה בנו טעם של עוד וציפייה לאלבום חדש על אף שאלבום זה הוא רק חידוש עם תוספת שירים. ציון בסולם פרוגי: 6/10

 
תגובות