SHADYXV: אמינם מפגיז באלבום אוסף חדש. צילום: עטיפת האלבום

SHADYXV: אמינם מפגיז באלבום אוסף חדש

הראפר המצליח אמינם באלבום תשיעי ואוסף חדש בשם " Shady XV", המכיל שני דיסקים: האחד עם שירים חדשים מהלייבל שלו, והשני עם להיטיו הגדולים מכל הזמנים

הראפר המוכשר, אמינם באוסף כפול הכולל דיסק עם הלהיטים הכי גדולים של הראפר כמו ״love the way you are" שביצע עם ריאהנה בעבר ודיסק עם השירים החדשים והמיוחדים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

האלבום נפתח באקורדי גיטרה שבדרך כלל לא מופיעים בשירי ראפ, בשיר "SHADYXV" דבר הגורם לקוי הדמיון לגבי האלבום החדש של אמינם קצת להתערער. כעבור כמה שניות נכנס הראפ של אמינם, ראפ איכותי ולעיניין אך מזכיר סוג לשל פריי סטייל.

הרצועה הבאה היא "Psychopath" ראפ חכם ומקורי שמאופיין בהרכב לא מפורסם עם אמינם הנותן אווירה מאוד דרמטית. הרצועה השלישית "Die Alone" מאופיינת ביצירתיות רבה שיש ללופ התופים להעביר ועם ראפ חכם ופזמון שמח נותן אווירה של עוד שיר מוצלח. אחרי רצועה כל כך מקצועית יש נפילות והשיר "Vegas" הוא דוגמה לראפ גרוע אבל לופ תופים עם חשיבה של המון צלילים בתמונת זמן מאוד קצרה הנותנת הרגשה מעט רוקיסטית.

 

הרצועה הבאה היא "Y'all Ready Know" המזכירה סטייל ישן בעזרת סקראץ' מגניב שנותן אווירת ראפ טהור. מיד אחריה מגיע השיר  "Guts Over Fear"  בעצם סינגל שיוציאו לו קליפ באותם ימים שיצא גם האלבום. קטע הראפ בו מעט מבלבל והפזמון של סיה כובש, כמו תמיד היא מפגינה את כישורי השירה המעולים שלה שהופכים את השיר ישירות ללהיט.

אמינם וסיה כובשים!
 

השיר "Down" הוא  שיר ראפ מעולה של אחד הראפרים בלייבל של אמינם. ראפ מאוד מרשים המראה את הקישורים המוכשרים של הבחור. ראפ המזכיר סוג של חזרה בזמן בגלל האווירה שהמוזיקה מציגה וזה נותן לשיר את היופי שבו. הרצועה הבאה "Bane" נפתחת בצורה מאוד מעניינת שנותנת עניין לשומע אבל הצליל החוזר שנותן את העניין בהמשך גורם קצת לכאב ראש.

האלבום ממשיך ואיתו רצועה חדשה "Fine Line" שיר פשוט להפליא אבל ממכר. ראפ מאוד "שמח" של אמינם אך פיתאום מגיע הפזמון ומבינים שהשיר לא כולכך טוב ולכן הוא לא יצליח להפוך ללהיט. השיר הבא "Twisted" נפתח לצלילי גיטרות ולופ מאוד מיוחד אך שניה אחר כך הסיגנון משתנה ב-180 מעלות ונכנס הפסנתר הרגוע ואיתו עוד צפיה לשיר מדהים, השיר מעניין ומיוחד אבל לא יותר מזה.

 

הרצועה הבאה "Right For Me" מציגה לנו את הדבר שהכי צפינו לו ראפ רדוד עם יצירתיות בשיא של לופ התופים שחוזר על עצמו באלבומי ראפ. מיד אחריו מגיע "Detroit Vs. Everybody" המציג לנו עוד שיר ראפ רדוד עד מאוד עם מנגינה מאוד רגילה בלי שינויים מיוחדים.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

לסיכום, האלבום של אמינם הוא בעצם אוסף של שירים של הלייבל שלו ביחד עם עוד הברקות של כל אחד מהם. הם יצרו אלבום יחסית טוב אך אפשר להגיד שאמינם יכל לתת יותר מעצמו וליצור אלבום סולו מעולה, האלבום נותן יותר מדיי גוונים שונים ומגוונים של ראפרים מכל הסוגים. ציון בסולם פרוגי 4/10.

 
תגיות
תגובות