ניקי מינאז' וביונסה מודעות להשפעה שלהן? נדמה שכן. צילום: צילום מסך מהסרטון

ניקי מינאז' וביונסה מודעות להשפעה שלהן? נדמה שכן

אחרי שהשתיים הצליחו לכבוש אותנו עם הרמיקס המצוין לשיר "Flawless" הן עכשיו מוציאות לנו הפתעה חדשה וחזקה נוספת, בדרך לאלבומה השלישי והמתקרב של מינאז'

ניקי מינאז' לא מפסיקה להפתיע בדרך לאלבומה החדש. כנראה הלהיטים עד עכשיו לא הספיקו לגברת אוניקה, ועכשיו דולף לו עוד אחד מהשירים המצופים מאלבומה השלישי שיוצא בקרוב, "The Pinkprint", והפעם מדובר בדואט עם לא אחרת מאשר קווין בי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי כל התקופה האחרונה, שהחלה עם הסינגל "Pills n' Potions", המשיכה ב-"Anaconda", לאחר מכן ב/"Only" ואז ב/"Bed Of Lies", וכל זה בדרך לאלבום החדש של מינאז', דולף עכשיו שיר נוסף מהאלבום, לשיר החדש קוראים "Feeling Myself", דואט עם ביונסה. השיר מתעסק בעיקר בידיעה ששתיהן מודעות ומרגישות את ההשפעה והכוח שיש להן.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

זו לא הפעם הראשונה שהשתיים חוברות לשיר עצמתי שמכיל הרבה כוח ואנרגיה נשית מתפרצת. וכך גם מסתבר נולד השיר הנוכחי. אחרי שהשתיים שיתפו פעולה והגיבו על השמועות על חיי הנישואים של ביונסה ברמיקס המטורף לשיר "***Flawless", ניקי שאלה את ביונסה אם תרצה לשתף פעולה שוב והשתיים החליטו ליצור את השיר החדש.

השתיים יחד אחרי ההופעה
השתיים יחד אחרי ההופעה © טוויטר

בין השורות שמתעסקות בכל הכוח והיכולות של השתיים, ביונסה גם מתעסקת בהשפעה שהייתה לה על התקשורת והעולם כולו כשהוציאה בהפתעה את אלבומה הדיגיטלי בשנה שעברה והצליחה להוכיח ללא כל ספק שהיא אחת מהאמניות הרציניות והטובות ביותר (אם לא הטובה מכולן) בתעשיית מוזיקת הפופ וה-R&B בימינו.

© טמבלר
 
תגובות