צפו: המשאפ הגדול של השנה!. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: המשאפ הגדול של השנה!

כבר מספר שנים דניאל קים המפיק והיוצר הקוריאני מוציא בסוף כל שנה משאפ שמסכם את כל להיטי הפופ הכי טובים שיצאו באותה שנה. ועכשיו, יוצא הסיכום לשנת 2014, היכנסו לצפות »

מדהים!
 

משאפים הם לא דבר חדש, הם קיימים כבר שנים רבות. אחד היוצרים היותר מוכרים הוא דניאל קים, הדרום קוריאני שמדי שנה אוסף את כל להיטי הפופ למשאפ ענק ומיוחד שמסכם את השנה בצורה הטובה ביותר. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

היום (ב') המפיק והיוצר הענק, דניאל קים העלה לחשבון היוטיוב שלו את משאפ סיכום להיטי השנה הענק שלו כמדי שנה. המשאפ נפתח לצלילי השירים "Problem" של אריאנה גרנדה ואיגי אזליה ו/"Black Widow" של איגי וריטה אורה. כבר כאן ידענו שהמשאפ יהיה מוצלח!

המשאפ אסף את להיטי הפופ של השנה ושילב אותם בצורה מושלמת. מיטב האומנים מופיעים בו, בניהם: כריסטינה אגילרה, ביונסה, קלווין האריס, כריס בראון, דיוויד גואטה, אד שירן, גייסון דרולו, אריאנה גרנדה, איגי אזליה, סיה, ג'סי ג'יי, גניפר לופז, ג'סטין טימברלייק, קייטי פרי, ניקי מינאז', קייזה, וואן דיירקשן, פארל וויליאמס, טיילור סוויפט, ריהאנה, שאקירה ועוד.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

אמנם המשאפ כלל את מיטב הלהיטים של השנה אך בלט החוסר בשירים של סיה וביונסה, שדווקא להן היו השנה מספר להיטים מצליחים שלא נכנסו אל המשאפ. אך גם בלעדיהם המשאפ היה מוצלח ביותר, הוא שילב קטעי קליפים מובילים ושירים מצליחים שהחיבור שלהם ביחד גרם לנו לרצות לרקוד!  

 
תגובות