ניקי מינאז' חושפת הכול באלבום החדש. צילום: טמבלר

ניקי מינאז' חושפת הכול באלבום החדש

הרגע לו חיכינו הגיע! ניקי מינאז', הראפרית הכי מדוברת של התקופה האחרונה, משיקה את אלבומה "The Pinkprint" בו חושפת פרטים על חייה האישיים ומראה שגם מאחורי גוף סקסי יש רגשות

ניקי מינאז', הראפרית שחגגה את יום הולדתה ה-32 לפני שבוע, חוגגת גם את השקת האלבום החדש שלה "The Pinkprint". באלבומה ישנם שיתופי פעולה רבים עם יוצרים מוכרים, ביניהם: אריאנה גרנדה, ביונסה, כריס בראון, דרייק, ליל ויין, סקיילר גריי ועוד. האלבום מתאפיין בעובדה שמינאז' לקחה חלק בכתיבת שיריה, ובכך היא שואפת להתחזק יותר ויותר בעולם הבידור והתרבות.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

האלבום נפתח בשיר "All Things Go", שזהו שיר די קליל, רגוע ומהפנט בשל הפזמון הקליט והממכר שלו. למעשה, השיר עוסק בתיאור חייה של מינאז' על ובעיקר על הזמנים הקשים והכואבים שהיא עברה. בשיר היא מדברת על רצח בן דודה ניקולס, על המהירות בה זכתה לתהילה ולפרסום, על אהבתה לאמה ואף מזכירה את ההפלה שעברה לפני 16 שנה – כשהייתה בת 15. משם, באווירת כאב קל, עוברים לשיר הבא ברשימה "I Lied" שעוסק בשברון ליבה של מינאז'. השיר נפתח עם פזמון עדין בעל קול פגיע ותמים עד הבית בו קולה משתנה למחוספס ותוקפני יותר. אחריו מגיע השיר "The Crying Game" אותו מבצעת יחד עם ג'סי וור. השיר נכתב על אהובה של מינאז' שפגע בה אף על פי שכמעט התחתנו, וככל הנראה הפרידה ממנו היא הסיבה להפלה שעברה.

עברו עליה לא מעט דברים קשים!
 

בשיר אחריו, "Get On Your Knees", בו מתארחת אריאנה גרנדה השתיים שרות על כריעת הברך הכי פשוטה שמינאז' השתוקקה לה ובחיים לא זכתה לך. השיר מתאר את רצונותיה לכריעת ברך רומנטית ומרגשת, אך, לצערה, לא זכתה לחוויה הזו. משם עם דמעה אחת או שתיים, עוברים לדואט של ניקי עם ביונסה שהודלף לפני כמה ימים – "Feeling Myself".

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

שיתוף הפעולה השני המוצלח של שתי הכוכבות של עולם הבידור והתרבות מככב ברשת ובו כמובן שרות על כוחן והשפעתן בתחום בדרך מאוד "צנועה". מיד לאחר מכן עוברים לשיר "Only" שעורר לא מעט פרובוקציות ברחבי הרשת בגלל ההידמות של סרטון הליריקס לסרטון תעמולה נאצי שבו מתוארת אצילותה וגדולתה בעולם הבידור והתרבות, אך בסוף יצא לו קליפ מתון יותר.

הקליפ לשיר "Only"
 

אחר כך, מגיע השיר "Want Some More" עם מנגינה קליטה וממכרת שמדמה פסקול של סרט מדע-בדיוני אימתי. בשיר מסופר על ההתמודדות שלה לפני שהפכה להיות סופרסטאר והזלזול שחוותה שרק דרבן אותה להצליח בשירה אפלה ומסחררת. לאחר מכן, מגיע השיר, "Four Door Avendator", בו היא מתארת את חייה לפני שהצליחה ומנסה להתגבר עליהם באצילות ובגאווה, כמו שרק הדיווה ניקי מינאז' יכולה. משם, עברנו לשיר "Favorite" בו ניקי פורקת את הגעגועים והתשוקה לאותו האדם שאהבה כל כך, אבל הוא עזב אותה והמשיך הלאה. בשיר היא מתארת כמה הוא היה האדם המועדף עליה, ומביעה כך את רגשותיה. 

© טמבלר

משם, עוברים לשיר "Buy A Heart", שממשיך לשמור על רצף השירים השקטים והמרגשים באלבום. בשיר היא מתארת את תשוקתה לקנות את אהבתו, את ליבו ואת אמונו בה בעזרת שיתוף פעולה של מיק מיל. אחריו, מגיע השיר עם התקווה לכל העצב והמרמור של השירים מלפניו "Trini Dem Girls". בשיר מתארת מינאז' את המחשבות החיוביות של אחרי הפרידה / הוא רוצה אותה, אבל היא לא תתן לו כי יש לה עוד רבים אחרים בתור שמחכים לה, ממש כמו בשיר "Only". לפתע, מגיע שיר הקאבר הכי מוצלח של התקופה האחרונה / "Anaconda". אין אחד שלא מכיר את השיר ואו את הקליפ הפרובוקטיבי. מינאז' הופיעה עם השיר הזה על במת ה/VMA ועל במה ה/EMA, כך שאין מצב לא להכיר.

הפך ללהיט!
 

אחרי זה מגיעים לשיר אופטימי ומעודד בניגוד לשירים בתחילת האלבום "The Night Is Still Young". מה שהופך אותו כל כך לאופטימי הוא ההשוואה של החיים למסע, לכן היא לא מוותרת ואומרת שזה בסדר לקחת את הזמן כמה שצריך. משם, ממשיכים לסינגל הראשון שהוכרז כסינגל מהאלבום "Pills N Potions". קצב השיר רגוע ואיטי בהתאם להבעת רגשותיה של מינאז' - בשיר מתארת את הכניעות שלה מול האקס שכמעט הפך לבעל. היא עדיין רוצה אותו למרות כל החיכוכים שעברו יחדיו ולא מוותרת. אחר כך, מגיע השיר, "Bed Of Lies", שבוצע על במת ה/AMA בשיתוף פעולה של הזמרת בעלת הקול הרך ונעים, סקיילר גריי, ובו השתיים שרות על האהבה השקרית של מינאז'.

מרגש!
 

משם, ממשיכים לשיר "Grand Piano" המלווה בעיקר בנגינות פסנתר וכינורות. בשיר מדובר על כאב עמוק ועל הבלבול שלה כתוצאה מכיף של האהבה שלו, היא משווה את המשחק שלו בליבה כניגון על פסנתר כנף ונהנית מכך. עם כאב קל ממשיכים לשיר הבא באלבום "Big Daddy" שמלווה במנגינה מפסקול של סרט מדע-בדיוני אימתי ממכר וקליט. בשיתוף הפעולה השני כבר עם מיק מיל, השניים שרים על אהובה של מינאז' הם מתארים אותו כשליט של חבורת פושעים ומתעבים אותו בעזרת מנגינה שמכוונת להלחיץ את המאזין. אחריו, מגיע השיר "Shanghai", שבו ממשיכה לתעב את אהובה והפעם עם מנגינה סינית קלאסית, מצלצלת ודי חופרת.

© טמבלר

במעבר אופטימי ורגוע לשיר הבא, הגענו לשיר "Win Again" בו ניקי מצהירה על עברה בו הצליחה להתמודד מול קשיים וכל פעם מחדש ניצחה. היא רואה בעצמה כווינרית של החיים ופייטרית לא קטנה. אחר כך, מגיע השיר "Mona Lisa", ובו היא מתארת את תהליך ההפרדות ביניהם, כאשר לא אכפת לו ממנה והיא מנסה להילחם בזה ולגרום לו להתאהב בה חזרה. משם, ממשיכים לשיר "Put You In A Room", בו מתארת את הרגע לפני שנפרדו ואת הפעולות שעשה שבגללו נפרדו. היא מנסה להתגבר על הרגע הזה בסוף השיר ומצליחה כיאה למינאז' הווינרית. לבסוף, הגיע השיר הסוגר את האלבום שלו חיכינו וספרנו ימים לאחור. השיר, "Truffle Butter", שמנגינתו שילבה גם מעט מסגנון הדיפ-האוס, מתעב את אהובה של מינאז' בעזרת שיתוף פעולה שני שלה עם דרייק וליל ויין. האלבום נסגר עם מנגינת R&B המשולבת עם מנגינת דיפ האוס.

© עטיפת האלבום

האלבום היה יכול להסתיים עם מסר לחיים או תחושה של אופטימיות, אבל נראה כי ניקי מינאז’ רוצה לתת למאזיניה להרגיש את מה שהרגישה כלפי אהובה, ואת המניע לתיעוב בחלק משירי האלבום עם שיתופי פעולה. מלבד זאת, היא משתדלת להתגבר על העבר ומנסה להתמקד בהווה ובעתיד בעזרת אופטימיות ועבודה קשה שבסופו של דבר תגיע להישגים מרהיבים יותר. מה אתם אומרים, האם היא תצליח לכבוש אותנו גם באלבום הבא? ציון בסולם פרוגי: 7/10.

 
תגובות