האזינו: שירי חג המולד השווים ביותר. צילום: צילום מסך מהסרטון

האזינו: שירי חג המולד השווים ביותר

חג המולד קרב ובא ואנחנו אספנו את כל השירים הכי שווים ומקסימים שיש עליו. אז מהם השירים הכי טובים של חג המולדת? הכנסו להאזין

אמנים רבים מוציאים לקראת חג המולד שירים בנושא, לרוב השירים האלו הם רגועים עם מנגינה נעימה ומיוחדת. מהם שירי חג המולד המוצלחים ביותר שיש? 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Ariana Grande - Santa Tell Me

השיר "Santa Tell Me" של זמרת הפופ המוכשרת ביותר, אריאנה גרנדה, יצא לפני כחודש לקראת חג המולד וכבש אותנו! האווירה של השיר חגיגית, המנגינה רכה ונעימה ומשתלבת מצוין עם הקול של אריאנה.

כובש!
 

Pentatonix - That’s Christmas To Me

להקת האקפלה המדהימה פנטטוניקס הוציאה אלבום מיוחד לקראת חג המולד בשם "That’s Christmas To Me". האלבום מיוחד וכולל שירים מעולים באווירת החג! 

שיר מתוך האלבום!
 

Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas

השיר "Have Yourself A Merry Little Christmas" של הזמר המוכשר, סאם סמית רגוע, עדין, שלו ופשוט דבר הגורם לשיר להיות מיוחד יותר. אין ספק שזה שיר מתאים לחג המולד!

רגוע
 

Justin Bieber - Mistletoe

השיר " Mistletoe" של אליל הנוער ג'סטין ביבר הוא שיר רגוע וכייפי, בקליפ שלו ביבר וחברתו נמצאים בדייט רומנטי ומרגש הכולל אלמנטים המסמלים את חג המולד. אין ספק שהשיר הזה מכניס אותנו לאווירת חג המולד בצורה הטובה ביותר!

רומנטי!
 

Fifth Harmony - All I Want for Christmas is You

השיר "All I Want for Christmas is You" של להקת הבנות האמריקנית המצליחה ביותר, פיפת' הרמוני רך, רגוע ומכניס אותנו לאווירת החג לצלילי הקולות העמוקים והמיוחדים של חברות הלהקה.

מתוקות!
 

 Meghan Trainor - I'll Be Home

 השיר " I'll Be Home" של הזמרת מייגן טריינור הוא שיר רגוע ועדין המדבר על הרצון לחזור לבית במיוחד בחג המולד. האווירה שהשיר משדר היא תקווה ואין ספק שזוהי אווירה מדהימה!

שיר נחמד
 

Do They Know It’s Christmas

השיר "Do They Know It’s Christmas" בביצוע מחודש של מיטב הזמרים בניהם: אלי גולדינג, וואן דיירקשן, אד שירן ועוד. המטרה של הביצוע המשותף היא לאסוף כסף למען חולי האבולה בדרום אפריקה, בהחלט מטרה חשובה! 

ביצוע מרגש!
 

A Great Big World - I Want a Hippopotamus for Christmas

השיר " I Want a Hippopotamus for Christmas" של הלהקה גרייט ביג וורלד הוא שיר קליל וקצבי על חג המולד. לעומת השירים האחרים שרגועים יותר השיר הזה קצבי יותר דבר המיחד אותו.

קצבי
 
תגובות