ביונסה היא האישה עם הכי הרבה מועמדויות בגראמי?!. צילום: מתוך הבוקלט של האלבום

ביונסה היא האישה עם הכי הרבה מועמדויות בגראמי?!

טקס פרסי הגראמי ה-57 הולך להתקיים בעוד קצת פחות מחודשיים, המועמדויות נחשפו והנה ההפתעה: ביונסה היא האישה עם הכי הרבה מועמדויות בתחרות, אז כמה פעמים הייתה מועמדת?

 

המועמדויות לטקס פרסי הגראמי ה/57 הוכרזו לפני כשבועיים, ועכשיו, לאחר שכל המועמדויות נחשפו סופית, אפשר לאשר: ביונסה היא האישה עם הכי הרבה מועמדויות אי פעם בטקס.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחר שבשנה שעברה היא גברה על זמרת הקאנטרי דולי פרטון, כאשר הן היו בתיקו של 46 עד שנת 2013. השנה, ביונסה אמנם מועמדת לפרס גראמי אחד, אבל גם זה הספיק לה כדי לעבור את המפיק דיוויד פוסטר ועכשיו היא נמצאת במקום השישי עם הכי הרבה מועמדויות אי פעם, כאשר היא בתיקו מול קניה וסט.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

הבאים אחריהם הם ג'ון וויליאמס וצ'יק קוריאה במקומות הרביעיים, עם 61 מועמדויות, אחריהם הבעל ג'יי זי עם 64 מועמדויות, אחריו ג'ורג' סולטי עם 74 ובמקום הראשון עדיין נמצא קווינסי ג'ונס, עם 79 מועמדויות. מבחינת זכיות, ביונסה כרגע נמצאת על 17 זכיות בסך הכל וככל הנראה תעקוף השנה את ארית'ה פרנקלין, ותגיע גם היא ל-18 זכיות.

השנה, כאמור, ביונסה מועמדת רק לפרס אחד על אלבומה החדשה, "Beyoncé", שיצא בהפתעה מוחלטת (וגם יצא לו חידוש פלטינום לפני כחודש), וככל הנראה היא גם תזכה בפרס עליו וכך למעשה תתקדם עוד שלב בסולם הזכיות בגראמי. צפו בביונסה משוויצה בכמות הפרסים שלה:

 
 
תגובות