שערורייה: 13 דמואים של מדונה דלפו לרשת. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

שערורייה: 13 דמואים של מדונה דלפו לרשת

לא עבר הרבה זמן מאז הדליפה הקודמת של השירים החדשים של מדונה, והשבוע (ד') דולפות לרשת לא פחות מ-13 רצועות דמו חדשות. מה יש למלכת הפופ להגיד על זה? הרבה

 

מלכת הפופ הגדולה מכולן, מדונה, עובדת בתקופה האחרונה ללא הפסקה על אלבומה ה-13 שמתקרב אלינו בצעדי ענק, והשבוע, בלי ידיעה מוקדמת, 13 דמואים מתוכו דלפו לרשת.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בזמן שאפילו אין שם או תאריך רשמיים להוצאת אלבומה החדש של מדונה, הדמואים כבר מצאו את דרכם לרשת ולמחשבי כל מי שחפץ בכך. מדונה, שידועה כאחת שגם מגיבה על דברים, החליטה להעביר התחייסות באינסטגרם ולהגיד למעריצים שלה שהיא מעריכה אותם ומודה להם על ההערכה אליה ועל כך שלא האזינו לחומרים.

בפוסט המשך שמדונה העלתה היא גם השוותה את הדליפה ל"אונס אומנותי" ואפילו ל"סוג של טרוריזם" כי זה "הורס את תהליך היצירה", אבל הפוסט היה כל כך בוטה ועם תיאורים יותר מדי מוגזמים בשביל משטרת אינסטגרם, והוא ירד מהאוויר קצת אחרי שפורסם.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

באלבום החדש צפויות לנו הפקות של אביצ'י, כולל שתי הרצועות שכבר דלפו לרשת לפני מספר שבועות, דיפלו, נטליה קילס וראין טדר והוא אמור היה להיות תחת השם "Unapologetic Bitch" או "Iconic", אבל עכשיו לא ברור מה יעלה בדיוק בגורלו של האלבום. אז כאמור, על ההדלפות הקודמות מנהלה האישי של מדונה, גיא אוסירי, הספיק להגיב כבר.

 
תגובות