אלי גולדינג מוציאה שיר מתוך פסקול של סרט. צילום: טמבלר

אלי גולדינג מוציאה שיר מתוך פסקול של סרט

אז מה קורה כשאחת מהזמרות המצליחות ביותר בעולם אלי גולדינג שרה שיר מתוך הסרט המבוסס על אחד מהספרים הכי מצליחים בעולם "50 גוונים של אפור"? בואו ותגלו

השיר החדש!
 

אלי גולדינג היא כבר לא איזו זמרת צעירה שמתחילה את הדרך בעולם המוזיקה, אחרי שהיא יצאה עם לא מעט מחברי הביצה הבריטית, ביניהן אד שירן, קלווין האריס ונייל הורן, היא מפתיעה בעוד סינגל שעתיד להפוך כנראה ללהיט.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחרונה הייתם יכולים לשמוע את הזמרת הבריטית המצליחה אלי גולדינג בכל רדיו שתפתחו בעזרת הלהיט המשותף שלה ושל האקס המדובר שלה, המפיק המצליח קלווין האריס שנקרא "Outside", אבל לאלי זה ממש לא מספיק ולאחר לא מעט שמועות סוף סוף מוציאה אלי את השיר הרשמי הראשון מתוך אחד מהסרטים שצפויים לעשות לנו את שנת 2015, ואנחנו כמובן מדברים על הסרט המדובר "50 גוונים של אפור".

כובשים!
 

"50 גוונים של אפור" הוא סרט המבוסס על אחד מהספרים הנועזים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות שכתבה אל ג'יימס, הסרט מדובר מאוד בזמן האחרון ברשתות החברתיות והטריילר שלו שיצא לפני מספר חודשים כבר הגיע למיליוני צפיות ביוטיוב.

הטריילר לסרט
 

"Love Me like You Do" הוא השיר הראשון שיוצא מתוך הפסקול של הסרט, ועדיין לא ידוע מי עוד ייקח חלק בסרט שיוצא ביום האהבה הקרוב, ה-14 בפברואר. מלבד אלי, אנחנו יודעים רק על הגרסא השקטה של השיר "Crazy In Love" של ביונסה, שהוקלט במיוחד לפסקול הסרט החדש והוצג גם בטריילר הראשון.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

השיר החדש של אלי אמנם יוצא רק השבוע, אך במספר הימים בהם הוא בחוץ באוויר העולם הוא הצליח לצבור אהדה גדולה מאוד ולגרום להמון אנשים לאהוב אותו. נדמה שזה מה שמאפיין את פסקול הסרט כולו, שמורכב משירים שבנויים בצורה טובה, לא מקפיצה מדי ובעיקר ממכרת. 

 
תגובות