בשורה רעה למעריצים: אלבומה החדש של אדל נדחה?. צילום: טוויטר

בשורה רעה למעריצים: אלבומה החדש של אדל נדחה?

אלבומה החדש של אדל, "25", היה אמור לצאת במהלך השנה הקרובה, ועכשיו אנחנו לומדים שהאלבום ככל הנראה יידחה לסוף השנה, אם בכלל, או שאולי מדובר בתרגיל ביונסה שוב? הכל כאן

בשורה לא משמחת למעריצים: אדל, הכוכבת שכבשה את כולנו עם אלבומיה "19" ו-"21", ושאמורה ככל הנראה להוציא את האלבום "25" בקרוב, החליטה לדחות את הוצאתו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרי שבאמצע השנה שעברה נודע לכולנו במפתיע על אלבומה החדש של אדל, "25", יחד עם דליפת הדמואים מ/"21", שהאלבום ייצא בתחילת השנה הנוכחית, מקורבים לאדל מספרים למגזין הבילבורד האמריקאי כי האלבום כנראה יידחה לסוף 2015 אם בכלל יצא בשנה הקרובה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

מקורב נוסף סיפר להם כי "האלבום יצא ברגע שהוא יהיה מוכן, ואנחנו מקווים שזה יהיה מתישהו בשנת 2015". מקורבים נוספים בכלל טוענים שהאלבום לא הולך לצאת בקרוב, ביניהם הצוות שמנהל את אדל בחברת התקליטים שלה, קולומביה רקורדס, שסיפרו כי הם תומכים באדל, שלוקחת את הזמן ועובדת עליו בקצב שלה.

אחד הלהיטים הגדולים של האלבום הקודם
 

כמו שאלבומיה הקודמים של אדל, "19" ו-"21" שוחררו במהלך השנים 2008 ו-2011, בהתאמה, כך נדמה היה שאלבומה החדש ישוחרר גם הוא בהתאמה עם גילה והשנה שלו, אך נדמה שמדובר בעיכוב שלא רצו בו. או שאולי בכלל מדובר בשמועות כדי להוציא את האלבום בהפתעה? אנחנו נשאר דרוכים.

 
תגיות
תגובות