שיתופי הפעולה הכי מרגשים של בני זוג בעולם המוזיקה. צילום: טמבלר

שיתופי הפעולה הכי מרגשים של בני זוג בעולם המוזיקה

לכבוד יום האהבה אספנו לכם כמה משיתופי הפעולה הרומנטיים במיוחד. זוגות המוזיקאים שהביאו את העבודה הביתה ויצרו שירים נוגעים ללב. האם שווה להביא את בן/בת הזוג לעבודה? אתם תחליטו.

יום האהבה כבר כאן, ובעולם המוזיקה יש זוגות רבים שהפכו את האהבה בניהם ליצירות ושירים מדהימים! אז אספנו מספר שירים כובשים שיעשו לנו נעים בלב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ג'ייסון דרולו וג'ורדן ספירקס

אומנם ג'ייסון וג'ורדן כבר לא ביחד, אבל הם היו זוג מדהים. כמובן שזה מתבטא בביצוע שלהם ל-"Vertigo", שדרך אגב פירוש המילה הוא אובדן התמצאות מרחבית. לא מפתיע, גם אנחנו לגמרי מרגישים ככה כשהזוג היפה הזה שר ביחד.

מדהימים!
 

אריאנה גרנדה ונייתן סייקס

גם הזוג הכישרוני הזה כבר לא ביחד, אבל איך אפשר להתעלם מהשיר המדהים שאריאנה ונייתן הקליטו ביחד? כמובן שמדובר ב-"Almost Is Never Enough". אנחנו אומרים, שאין דואט יותר מתאים מזה ליום האהבה. אז עד השיר הבא במצעד, תנו לנו רק לחלום לרגע, כי כמעט אף פעם לא מספיק.

    • נייתן סייקס מאוכזב מאריאנה גרנדה?

חלום מתוק
 

אבריל לאבין וצ'אד קרוגר

אין ספק שאבריל וצ'אד נראים מדהים ביחד, ובשיר "Let Me Go" אנחנו גם מגלים שהם נשמעים מדהים ביחד. כבר שנה וחצי עברה מאז החתונה של הזוג המוכשר הזה, ואנחנו רק צמאים לעוד שיתופי פעולה של השניים.

מוכשרים
 
© גרפיקה: אבי ששון

ג'ואן מאייר וקייטי פרי

לפני שנה, כשהשניים הוציאו ביחד את השיר "Who You Love", זכינו לשמוע את קייטי פרי בלי יותר מידי מסיכות, אלא פשוט ונקי. ומה יותר יפה משיר כמו זה? שמניח לרגע את כל הרעש והצלצולים בצד, ומתרכז באהבה שבין ג'ואן וקייטי.

פשוט ונקי
 

ביונסה וג'יי זי

לסיום, איך אפשר לערוך מצעד וולנטיינז כזה, מבלי להזכיר את ביונסה וג'יי זי המדהימים? אז לרגע לא חשבנו שנשכח אותם בצד, כי אתם בטח יודעים שהשניים לא רק מדהימים בנפרד, אלא בעיקר ביחד. זה הלהיט מהאלבום האחרון של ביונסה, "Drunk In Love".

הזוג הכי מלכותי בביצה!
 
 
תגובות