יום הולדת שמח: אד שירן חוגג 24. צילום: יחסי ציבור

יום הולדת שמח: אד שירן חוגג 24

הזמר הג'ינג'י חוגג 24 ולכבוד המאורע הכנו לכם כמה ממיטב יצירותיו וגם עובדות שכנראה לא ידעתם. מזל טוב לאד שירן!

הזמר, הכותב והמלחין הבריטי, אד שירן חוגג את יום הולדתו ה-24 אנחנו אספנו לכם את העובדות שתמיד רציתם לדעת עליו ואת הקליפים הלוהטים ששווה לראות. אז לפני שנתחיל, נרצה לאחל לבחור הצעיר עד 120, הרבה מזל טוב ושתמיד נזכה לשמוע את הקול המדהים שלו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Sing

כשהסינגל הזה יצא, כחלק מהאלבום האחרון של אד "X", כולנו הבנו שאד הולך להיות הדבר החם הבא. השיר נכתב בשיתוף פעולה של אד ולא אחר מאשר פארל וויליאמס. הוא גם השתתף בקליפ, ותרם לשיר בקולות רקע. תוך לא מעט זמן השיר הפך למקום ראשון בבריטניה, והושמע בכל רחבי העולם. תמשיך לשיר אד!

מדהים!
 

Don't

אחד השירים המצליחים של אד, הוא היה הראשון שנכנס ל-10 הטובים בארצות הברית. השיר נכתב כשאד לא היה במיטבו. השמועות אומרת שהוא נכתב על רקע בגידה במערכת היחסים בינו לבן אלי גולדינג. הוא כמעט לא נכנס לאלבום כיוון שאד טען שהוא אישי מידי. אנחנו רק אומרים שלא כדאי לעצבן את הג'ינג'י.

לא כדאי לעצבן את אד!
 

Thinking Out Loud

אין ספק שזהו אחד השירים הרומנטיים במיוחד של אד. הוא נכתב בשיתוף פעולה עם איימי וודג', והגיע למספר 2 ב-100 הלוהטים של הבילבורד. אד תיאר את הבלדה הרומנטית בתור "שיר שצועדים איתו לחופה".

שיר לחופה
 

All Of  The Stars

יחד עם "Boom Clap" של צ'רלי XCX השיר ליווה את הסרט "אשמת הכוכבים", ולנו אין ספק שהוא אחד השירים היפים והמרגשים שאד כתב. זו גם הרצועה הראשונה בפסקול הסרט.

כובש!
 

Lego House

אחד השירים החביבים עלינו הוא השיר "Lego House" שהיה גם הראשון שנכנס לפלייליסט הרדיו הבריטי. לא רק שהשיר הזה מדהים בכל המובנים, בקליפ שלו מככב לא אחר מאשר רוברט גרינט, ששיחק בהארי פוטר את רון ווסלי, ושהוא, איך לא – ג'ינג'י.

מושלם!
 

No Diggity - Thrift Shop

השיר האחרון, איתו אנחנו מקנחים את המצעד, הוא שיתוף פעולה בין אד לפסנג'ר. זהו בעצם מיקס של שני שירים, אחד הוא "No Diggity" של הבלאקסריט והשני "Thrift Shop" של מאקלמור וריאן לואיס.

התאהבנו
 

ומה אתם לא יודעים על הכוכב? קבלו את העובדות הכי שוות עליו!

1. אהבתו של אד שירן למוזיקה התחילה כשהיה בן 4 בתור זמר בכנסייה.

2. אד הופיע במופע הסגירה של אולימפיאדת לונדון 2012.

       • כנסו לקרוא עובדות נוספות על אד

3. אד שירן כתב את השיר "Moments" של וואן דיירקשן.

4. השראתו מגיעה מהביטלס.

5. המעריץ הגדול ביותר של אד הוא אלטון ג'ון.

 
תגיות
תגובות