אד שירן פולט על מי נכתב הלהיט החדש "Don't". צילום: צילום מסך מהאינסטגרם

אד שירן פולט על מי נכתב הלהיט החדש "Don't"

אד שירן, שחזר בתקופה האחרונה יחד עם הסינגלים המלציחים "Sing" ו-"Don't", מגלה עכשיו בטעות בראיון לתחנת רדיו את כל האמת על כתיבת אחד מהם

נכתב בגלל וואן דיירקשן?
 

נדמה שתסמונת סיירוס היא לא דבר חד פעמי, ועוד אמנים נוספים לוקים בה. אחד מהם הוא אד שירן, הזמר והכותב המלחין שהוציא לפני כשלושה חודשים את אלבומו השני, "X", שכלל בתוכו בין היתר את הסינגלים "Sing" (עם הקליפ הטוב ביותר של השנה) ו-"Don't", מספר עכשיו על הסיבה מאחורי אחד מהם.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לפעמים השתיקה יפה, כך מגלה לנו אד שירן היום. אד, שיצא עם הזמרת וכותבת השירים הבריטית אלי גולדינג לפני כשנה, שוחח בראיון על השמועות שרצות ברשת לפיהן כפי שמסופר בשיר, באותו בית מלון, בגדה בו האקסית יחד עם חבר טוב; נייל הורן מלהקת הבנים וואן דיירקשן.

בזמן שיצאו, בסביבות ספטמבר של השנה שעברה, שירן וגולדינג נסעו יחד עם חברי להקת וואן דיירקשן לחופשה במלון ולפי אותן השמועות (והשיר שנכתב) באחד הלילות גולדינג בילתה בחדרו של הורן, במקום בחדרו של שירן. כשנשאל בראיון על כך, רמז בעדינות שזה אכן המצב אך גם הסתייג והסתפק ברמז; "שמרתי על פה סגור על הרבה דברים כי אני חושב שאם מוסיפים שמן למדורה...".

בהמשך הראיון נשאל האם הוא דיבר עם אותו בחור והאם שאל אותו שהוא יודע שהוא שבר את חוק הגברים הלא כתוב, וענה "כן... כאילו, זו שיחה ממש קשה לנהל. הוא היה חבר טוב שלי, וזה היה סוג של 'לא מתאים, אחי' אבל אנחנו גם לא ממש בקשר מאז". 

שירן וחברי להקת וואן דיירקשן חברים כבר תקופה ארוכה, קצת אחרי הצלחתו של אד לאחר הסינגלים המצליחים "The A Team" ו-"Lego House", אחרי צאת האלבום הראשון שלו ב-2011, לפני שהלהקה התחילה לצבור תהילה עולמית כזו. פעם הוא סיפר שכשישן אצל חבר טוב, אחד מהגיטריסטים של וואן די, פגש את הארי סטיילס ומשם החלה ההיכרות והחברות הטובה ביניהם.

כבר לא יצטלמו ככה יותר?
כבר לא יצטלמו ככה יותר? © אינסטגרם

באלבומם השלישי, "Midnight Memories", היו שמועות לגבי שיתוף הפעולה בין שירן לקבוצה אך לבסוף הוא ויתר על הרעיון בגלל שהוא החליט להתמקד באלבומו השני, "X". השירים שהוא כן הספיק לכתוב לוואן די הם "Little Things", "Moments", "Over Again" ו-"Summer Love". 

אחד מעבודותיו של שירן, שיר מקסים
 

SO... האם לאור המצב ואחרי בגידתו של נייל בחברות שלהם, לא נראה שום שיר של אד באלבומם הרביעי והחדש של הבנים ההורסים? אני מקווה שלא, כי אד לא רק זמר מצוין, הוא גם כותב ומלחין מעולה שיהיה חבל לבנים לאבד. מה דעתכם?

 
תגובות