לא רק אלבום משותף: ריהאנה וקניה וסט בסיבוב הופעות.

לא רק אלבום משותף: ריהאנה וקניה וסט בסיבוב הופעות

קניה וסט ורירי אמנם שיתפו פעולה בעבר המון, אבל השניים עוד לא נפגשו על במה אחת במהלך סיבוב הופעות שלם, כפי שמתברר לנו עכשיו. מה צפוי להיות בטור הזה?

 

לא רק אלבום משותף. אחרי שקניה וסט סייע לרירי בהפקת אלבומה החדש, ששמו עדיין לא ידוע לנו ותאריך יציאתו עדיין בגדר תעלומה, מתברר כעת שהשניים עתידים לשתף פעולה יחד בסיבוב הופעות עולמי חדש.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

נדמה שריהאנה לא אוהבת את הלבד יותר, לאחר שבשנה האחרונה הייתה בסיבוב הופעות משותף עם הראפר אמינם, לאחר צאת שירם המשותף, "The Monster", ואלבומו החדש של אמינם, ריהאנה ממשיכה לשתף פעולה עם אמנים נוספים, והפעם מדובר בזמר והמפיק קניה וסט.

השניים, שעבדו לאורך השנים המון ביחד, בתור שני מילדי טיפוחיו של ג'יי זי, עתידים לצאת יחד למסע הופעות משותף, ששמו עדיין לא נחשף, וזאת כנראה כדי לקדם את אלבומיהם החדשים, עליהם השניים עובדים במרץ בימים אלו במקביל, כאשר את של ריהאנה מפיק גם קניה וסט. הסינגל הראשון מאלבומו החדש של וסט היה "The One", ומאלבומה החדש של רירי היה "FourFiveSeconds". באופן מפתיע, שניהם היו גם שיתופי פעולה עם חבר להקת הביטלס לשעבר והמוזיקאי פול מקרטני, כך שככל הנראה גם בעתיד הקרוב נראה עוד מהשלושה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

אם נשפוט לפי שיתופי פעולה מהעבר של וסט ורירי, שכוללים בין היתר את "Run This Town" עם המנטור המשותף ג'יי זי, "All Of The Lights" מאלבומו של וסט "My Beautiful Dark Twisted Fantasy", זאת גם לצד הופעה קצרה שלה בקליפ לשיר "Paranoid" באלבומו הקודם של וסט, הטור החדש כנראה יהיה מצוין ויעלה על כל הציפיות, זאת בניגוד לטור האחרון של ריהאנה (לבדה), כפי שכולנו זכינו לראות ולהתאכזב באוקטובר 2013, לפני קצת יותר משנה. 

 
 
תגובות