WTF: חמשת הקליפים הכי מוזרים שאי פעם יצאו. צילום: gettyimages

WTF: חמשת הקליפים הכי מוזרים שאי פעם יצאו

נכון, הם הזמרים הכי נחשקים בהוליווד, אבל גם לזמרים יש לפעמים טעויות ולדעתינו, הטעויות שלהם הם הקליפים המוזרים שאין לנו מושג למה הם הוציאו אותם. אנחנו אספנו עבורכם את הקליפים הכי מוזרים שיצאו מכל הזמנים, מוכנים?

לכל זמר הכי נחשק בהוליווד יש לפחות קליפ מוזר אחד לשיר שביצע. חלקם הפתיעו אותנו בקליפ, וחלקם פרצו ע"י הקליפ שהפך לויראלי, אבל מה שבטוח, הוא שלעולם לא נשכח את הקליפים האלה. אז קבלו את חמשת הקליפים המוזרים ביותר מכל הזמנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בריץ' - "JACK"

הקליפ לשיר "JACK" שביצעה בריץ' יצא בשנת 2013 ואותו לא נשכח לעולם, אולי בגלל העובדה שהוא שעיר במיוחד. בקליפ נמצאים אנשים רגילים לגמרי בחדר מכוסה שיער, אך לאחר שחיברו מכונה מסוימת לחשמל, הם הפכו לשעירים במיוחד והתחילו לרקוד יחד. אולי זה הריקוד, ואולי העובדה שהם הפכו לשעירים בכל הגוף בשנייה, אבל מה שבטוח, הקליפ בהחלט לא יצא לנו מהראש בקרוב. הקליפ הזה הפך לויראלי והפך את השיר הזה לאחד משירי הדאנס המצליחים ביותר בשנים האחרונות!

 

 סיי - "Gangnam style"

את הקליפ לשיר "Gangnam style" שיצא במהלך שנת 2012 אי אפשר לשכוח, בעיקר בגלל הרעש שעשה, הפארודיות הרבות שיצרו לו ואף המילים המוזרות שסיי מדקלם בקוריאנית במשך הקליפ.
במשך הקליפ סיי עובר שורה של פעולות מוזרות במיוחד, ריקוד בלתי נשכח, ובעיקר מילים שאנחנו לא מבינים שתורמים לנו לחשוב עד כמה הקליפ הזה מוזר. מה שכן, את הרעש שיצר בישראל ובשאר העולם שהפך אותו לסרטון הנצפה ביותר אי פעם ביוטיוב, מעולם לא נשכח.

 

וונג רונג רולין - "Chick Chick"

כוכבת הפופ וונג רונג רולין, שחררה את השיר "Chick Chick" ואיתו את הקליפ בשנת 2014, והאמת שאחרי שצפינו בו נותרנו ללא מילים. מדובר בזמרת שמתחפשת יחד עם רקדניה לחיות, ויחד הם רוקדים ריקוד מוזר על רקע עוד יותר מוזר המלווה באנימציות. כבר בתחילת השיר לא חשבנו שיש יותר מוזר מזה, אבל לקראת סוף השיר, וונג רונג משתגעת ועושה קולות של חיות שונות. אין ספק שזהו הקליפ המוזר ביותר מכל הזמנים. ואם אתם חושבים אחרת, כנראה שעוד לא צפיתם בו.

 

סיה - "Chandelier"

בקליפ זה לראשונה הזמרת סיה שיתפה פעולה בשנת 2014 עם הרקדנית ויוצאת הריאליטי "רקדניות קטנות" מאדי זיגלר, שכיכבה רק היא בקליפ. הריקוד אותו ביצעה מאדי זיגלר אמנם מרגש ועמוק מאוד, אבל הרקע, והאופן בו ביצעו את הקליפ היה מוזר. גם קליפ זה זכה לפארודיות רבות בו ניסו לחכות את מאדי בריקוד, ללא הצלחה כמובן. כמו שאתם בטח יודעים אם פתחתם את הרדיו בזמן האחרון הקליפ הפך את השיר הזה לאחד מהשירים המצליחים ביותר לשנת 2014 וזיכה את סיה בעשרות מצעדים ברחבי העולם כשיר השנה.

 

מייקל ג'קסון - "Thriller"

השיר "Thriller" יצא בשנת 1982 ואיתו הקליפ, עוד הרבה לפני שרבכם נולדתם. אבל משום שאת הקליפ אי אפשר לשכוח ובגלל הרעש שיצר, גם אנחנו נחשפנו אליו. קליפ זה הוא הראשון שהיווה בתוכו מן סרט אימה קצר, בו מייקל ג'קסון ואהובתו נתקלים בחבורה של זומבים, ולאחר זמן מה מייקל הופך להיות חלק מהזומבים וביחד הם רוקדים. הקליפ הוא גם מוזר וגם מפחיד, אבל אם עוד לא נחשפתם אליו, תשפטו אותו בעצמכם.

 
 
תגובות