OMG: ג'ו ג'ונאס משיק להקה חדשה!  . צילום: טאמבלר

OMG: ג'ו ג'ונאס משיק להקה חדשה!

ג'ו ג'ונאס שמוכר לכולנו מהלהקה המצליחה, האחים ג'ונאס, הולך לאחר אחיו הקטן ניק ג'ונאס ומראה נוכחות בתעשיית המוזיקה בפעם הראשונה מאז הפירוק ולהפתעתנו עם להקה חדשה, אז מי מצטרף אליו ללהקה ומה חשבנו על הסינגל הראשון שלהם? כל הפרטים בכתבה

 

שנתיים לאחר הפירוק של להקת הבנים האהובה עלינו,האחים ג'ונאס, האח האמצעי מהלהקה ג'ו ג'ונאס החליט שהוא מתגעגע להיות חלק מלהקה וחוזר לתעשיית המוזיקה עם להקה חדשה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור אחרי שהלהקה התפרקה ג'ו לקח לעצמו הפסקה ארוכה מהשירה של שנתיים ובזמן הזה מי שהפתיע עם קריירת סולו מצליחה היה דווקא אחיו הקטן ניק ג'ונאס שהפך להיות אחד מהזמרים המפתיעים ביותר בשנה האחרונה עם אלבום סולו מצוין.

אך אנחנו כמו כולם חשבנו שהראשון שיתחיל בקריירת סולו יהיה ג'ו שהיה גם הסולן הראשי של האחים ג'ונאס, לאחרונה ניק פרסם לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מחשיד, בסרטון שומעים אנשים ששרים ברצף את האותיות"D-N-C-E" , ובסוף הסרטון אנחנו זוכים לראות שלושה בנים ובת רצים מתוך הים. הסרטון העלה המון שאלות לגביי עתיד המוזיקה של ג'ו , ועכשיו סוף סוף יש לנו תשובות לכל השאלות.

מסתבר שבזמן האחרון ג'ו מקליט ועובד על מוזיקה מקורית חדשה אך לא לבד אלא עם הלהקה החדשה שלו DNCE וכבר עכשיו הם משחררים את הסינגל הראשון והמעולה שלהם "Cake By The Ocean" שמצליח לגרום לנו להישאר עם טעם של עוד, הסינגל החדש הוא שיר רוק- פופ קצבי שמזכיר את סגנון המוזיקה הקודם של ג'ו אך בוגר יותר ושיגרום לכם לרצות לקום מהספה ולרקוד אפילו יותר.

© טאמבלר

הלהקה החדשה DNCE בהחלט תגרום לכם לרצות לרקוד ובטוח שהם כאן כדי להישאר ולגרום לנו להתמכר לעוד להיטים מלאי אנרגיה, אז בזמן שאנחנו מחכים לסינגל הבא אנחנו נאחל להם הצלחה בהמשך הדרך!

תגובות