"ערב קסום המשלב הופעות של מיטב האומנים": Boom box. צילום: יוסי מאמיה

"ערב קסום המשלב הופעות של מיטב האומנים": Boom box

ביקרנו בפסטיבל ה-"Boom box" שפתח לנו את השנה בצורה הכי טובה שאפשר. מה קרה בפסטיבל ואיזה הופעה הכי כבשה אותנו?

ביום שבת בערב התקיים אחד הפסטיבלים היותר מוצלחים שידעה המדינה, ה- "Boom box" בו מתאספים מיטב אומני ישראל ללילה מטורף של הופעות שפותח את השנה בצורה הכי טובה שיש. השנה זאת השנה השנייה שמתקיים הפסטיבל בלוקיישן המהמם של פארק נחל חדרה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הפסטיבל נפתח בהופעה של הזמרת הצעירה, ליאור קקון שבהחלט חיממה את האווירה לקראת כל הטירוף שהיה מתוכנן לאותו הערב. מיד אחרי ליאור עלתה לבמה הלהקה האהובה "קוקי לבנה" שביצעה את מיטב להיטיה. הערב המשיך עם שי צברי, רד בנד וקרולינה שחיממו את האווירה כל אחד בהופעתו היחודית. דבר יפה שניתן היה לראות המהלך הערב הוא שהאומן שמסיים את ההופעה עושה דואט עם האומן שאחריו ואז הם מתחלפים מה שיצר דוטים מרהיבים בין מוזיקאים שונים. 

© צילום: יוסי מאמיה

מיד לאחר שקרולינה ירדה מהבמה עלה האחד והיחיד - דודו טסה שהעיף את הקהל עם מיטב שיריו האהובים. לאחר טסה עלה לבמה אחד האמנים היותר ותיקים וטובים, אברהם טל שחימם את האווירה עם שיריו המצליחים בליווי נגנים מוכשרים שהפכו את הערב לנעים יותר. 

© צילום: יוסי מאמיה
© צילום: יוסי מאמיה

בשעה 00:30 עלתה לבמה להקת ההיפ הופ הישראלית, הדג נחש שנתנה הופעה טובה והקפיצה את הקהל. מיד לאחר ההופעה של הדג נחש עלה לבמה הזמר המוערך, מוש בן ארי שכבש את הקהל עם השירים המוכרים שלו. בסוף הופעתו של מוש עלה מוקי לבצע איתו את דואט הסיום של המופע שלו לצלילי השיר "כמו בחיים".

© צילום: יוסי מאמיה

מכאן מוקי פתח את הופעתו עם השיר "לב חופשי" שללא ספק הייתה אחת מנקודות השיא של הערב. ההופעה של מוקי הרימה את הקהל ששר יחד עם מוקי את כל להיטיו הגדולים בצורה מרגשת. 

© צילום: יוסי מאמיה

הערב המשיך עם הופעה של להקה פלות מוכרת בשמה אך להיטיה ללא ספק מוכרים - בלקן ביט בוקס שאירחו את A-WA ונתנו הופעה מקפיצה במיוחד שהקהל אהב ונהנה לצפות בה ולרקוד לצלילי השירים של הלהקה. מהבלקן ביט בוקס הלילה המשיך אחת הלהקות שיותר הצילחו השנה - התקווה 6 שכבשו את הקהל עם "הכי ישראלי", "בעולם שלה", "עוד פעם פעם", "מה שיהיה יהיה" ו"שימי לי עוד רום". 

בלקן ביט בוקס מקפיצים את הקהל!
בלקן ביט בוקס מקפיצים את הקהל! © צילום: יוסי מאמיה
התקווה 6 כובשים עם להיטיהם!
התקווה 6 כובשים עם להיטיהם! © צילום: יוסי מאמיה

בהמשך הלילה עלו להופעה השבק ס ומרצדס בנד שהפכו את הערב למוצלח וקסום עוד יותר. הפסטיבל נסגר במופע זריחה מיוחד במינו של נצ'י נצ' בו הוא אירח את טונה, קפה שחור חזק וסולג'יי שסגרו את הפסטיבל בצורה מדהימה עם טעם לעוד. 

קפה שחור חזק מעירים אותנו!
קפה שחור חזק מעירים אותנו! © צילום: יוסי מאמיה

לסיכום, אין ספק שהבום בוקס הוא אחד הפסטיבלים היותר מוצלחים שיש המשלב את מיטב אומני ישראל בערב אחד שהיה מאורגן היטב. ההופעות היו לפי הסדר ללא איחורים ועיכובים והכל עבד מעולה. אין דרך טובה יותר לפתוח את השנה!

תגובות