אמיתית: צ'רלי XCX במסר פמיניסטי!. צילום: טאמבלר

אמיתית: צ'רלי XCX במסר פמיניסטי!

היוצרת הצעירה לא מרגישה מאוימת מזמרות אחרות, ויוצאת במסר פמיניסטי לקולגות ולקהל שלה. וגם, מה יש לה להגיד על האלבום הקרב ובא של אדל?

היוצרת הצעירה, צ'רלי XCX או בשמה האמיתית, שרלוט אייצ'יסון, שאחראית ללהיטים כמו "Boom Clap" ו- "I Love It" ביחד עם אייקונה פופ, שחרכו את הרדיו והמצעדים השונים בעולם, לא מרגישה מאוימת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זה ידוע שיחד עם ההצלחה באה התחרותיות, ובייחוד בשואו ביזנס, מקצוע תחרותי גם כך. אך לצ'רלי זה לא קרה. היא "זוכה לתמיכה מנשים מדהימות בתעשייה", כפי שהיא מעידה. צ'רלי מוסיפה ואומרת: "אני חושבת שהתקשורת מסביבנו בונה את התחרותיות המזויפת הזו, מתוך יחס שוביניסטי לנשים שהן זמרות מצליחות".

צ'רלי טוענת ליחס מפלה לנשים בתעשייה שמעצבן אותה במיוחד: "כשאת אישה וזמרת, אז תמיד יש שאלות שבחיים לא ישאלו זמר גבר, כמו: איך זה להיות אישה בתעשיית המוזיקה?, באמת זו את שכתבת את השיר לבד?, את הפקת את השיר לבד?, זה מרגיז, כי אצל גברים זה מובן מאליו".

© טאמבלר

ואם כבר מדברים על נשים בתעשיית המוזיקה, צ'רלי כבר לא יכולה לחכות לאלבום החדש של הקולגה שלה, אדל. היא מספרת על כך למגזין בילבורד: "היא הולכת פשוט להתעלות מעל כולנו ולהשאיר אותנו בהלם. זה הולך להיות מדהים". 

צ'רלי גם שמחה שנושא הפמיניזם מתפתח: "יש כל כך הרבה נשים מדהימות בתעשיית המוזיקה עכשיו, והנושא של פמיניזם ממש באופנה עכשיו. יותר ויותר אנשים מתחברים לזה ומאמינים בזה. אני מרגישה נתמכת על ידי נשים סביבי שאוהבות את מה שאני עושה, ואני חושבת שנושא הפמיניזם הוא באמת חלק בלתי נפרד ממה שאני עושה."

 
תגיות
תגובות