סיה בשיר חדש שהיה מיועד לזמרת אחרת . צילום מסך מהאינסטגרם

סיה בשיר חדש שהיה מיועד לזמרת אחרת

סיה מוציאה שיר חדש מהאלבום שעתיד לצאת בחודש הבא, וכמו שאר השירים מהאלבום, גם השיר הזה יועד לזמרת אחרת. באיזה זמרת מדובר מדובר? ומה חשבנו על השיר?

 

לאחר שהוציאה כבר שלושה שירים מהאלבום הקרב ובא, מוציאה סיה שיר נוסף שנקרא: "cheap thrills". השיר הזה, כמו גם קודמיו, לקוחים מתוך האלבום שעתיד לצאת בינואר, ונקרא: "This is acting". סיה, כבר בת 39, והספיקה לא מעט בקריירה שלה. היא אחראית על כמה להיטי ענק שאתם בטוח מכירים. "Titanium" - בשיתוף דייויד גואטה, "soon we'll be found" ,"elastic heart", וכמובן: "chandelier". להיט הענק שכבש את העולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אם אהבתם את שנדליר, סביר להניח שגם את השיר החדש תחבבו ביותר. מדובר בשיר קצבי מאוד, עם וייב של מסיבה, שיגרום לכם לרצות לקום ולרקוד ברחבי החדר. ממש כמו הרקדנית המוכרת מהקליפים של סיה מהאלבום הקודם. השיר משלב רגש וקצב כמו שרק סיה יודעת לעשות, וזה פשוט נוסחה מעולה.

 

Tune in NOW to #ShiningALight on @AETV to watch as Sia helps promote racial equality.

A photo posted by SIA (@siathisisacting) on

באלבום זה יש קונספט מאוד מעניין. כל השירים יועדו לאמנים אחרים בתעשייה שמקורבים לסיה, אך בסופו של דבר מסיבות שונות ומשונות שיתוף הפעולה לא יצא לפועל. אז אתם בטח תוהים למי השיר המקפיץ הזה יועד מלכתחילה?

מדובר בלא אחרת מאשר ריהאנה. כן, זמרת העל בת ה-27 שכבר ייצרה כמה וכמה להיטים בלתי נשכחים בקריירה שלה, לא רצתה את השיר הזה. סיה בעצמה מספרת על השיר שהיא שמעה אותו לאחר שריהאנה סירבה, והוא פשוט גרם לה למצב רוח טוב ולהתרגשות, ולכן החליטה לאמץ אותו אליה. אנחנו מאוד מרוצים מכך שהיא עשתה את זה, כי השיר יצא פשוט מעולה. ובכנות, קשה לנו לדמיין את ריהאנה שרה אותו בצורה כל כך מושלמת.

  

 

תגיות
תגובות