ביבי רקסה וניקי מינאז' משתפות פעולה בסינגל מצוין. צילום מסך מיוטיוב

ביבי רקסה וניקי מינאז' משתפות פעולה בסינגל מצוין

הזמרת העולה, ביבי רקסה, שאחראית לכתיבה ושירה של עשרות להיטים בשנים האחרונות משחררת שיר סולו חדש עם לא אחרת מהרפארית ניקי מינאז', האם היא תצליח לבסס את מעמדה כדבר הבא במוזיקה? כל הפרטים בכתבה

הזמרת העולה וכותבת השירים, ביבי רקסה שאחראית על כתיבת הלהיט "The Monster" של אמינם וריהאנה ממשיכה לעבוד במרץ על קריירת הסולו שלה ומשחררת סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה שלה אשר צפוי לצאת מאוחר יותר השנה. לסינגל החדש קוראים "No Broken Hearts" והוא כולל שיתוף פעולה עם לא אחרת מאשר ניקי מינאז'. אם לא התמכרתם אליה עד היום, עכשיו זה הולך לקרות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, ביבי וניקי כבר שיתפו פעולה בשנה שעברה בלהיט הענק של דיוויד גואטה "Hey Mama" מה שכנראה הביא את הצמד המוצלח לחבור פעם נוספת בסינגל החדש של ביבי. על פי דיווחים שונים ברשת, הסינגלים הקודמים של הזמרת לא צפויים להיכלל באלבום ולכן "No Broken Hearts" הוא למעשה הסינגל הראשון מתוך אלבום בכורה המצופה של הזמרת, אף על פי שקדמו לו הסינגלים "I Can't Stop Drinking About You" ו-"I'm Gonna Show You Crazy" שכאמור, לא יכנסו לאלבום.

העריכה הקולית של השיר אמנם לא עושה חסד עם קולה של ביבי, אך עדיין מדובר בשיר מצוין עם פזמון המנוני קליט במיוחד, בדיוק כפי שסיפקה ב-"Hey Mama" ובלהיט האחרון שלה "Me Myself & I". אין ספק שמדובר בשיר עם פוטנציאל ענק להפוך ללהיט רדיו גדול.

"השיר הזה מאוד חשוב לי" אמרה הזמרת על "No Broken Hearts" והוסיפה: "עברתי פרידה נוראית אבל נמאס לי לכתוב על איך זה מרגיש כששוברים לך את הלב ורציתי לכתוב משהו מעצים, שיגורם לי ולאחרים להרגיש טוב". ביבי סיפרה על תהליך העבודה של השיר: "המפיקים השמיעו לי את הביט של השיר בסטודיו ופשוט התחלתי לשיר '"No broken hearts in the club / No tears in the club'". "זה פשוט שיר מהנה".

 

הסינגל מגיע כעשרה חודשים לאחר שהוציאה את מיני אלבומה הראשון "I Don't Wanna Grow Up" ואין ספק שמדובר בסאונד אחר וחדש לחלוטין עבור הזמרת. אולי עכשיו כשהיא מצוידת באחד מהשירים הטובים ביותר ששמענו לאחרונה ובראפרית המצליחה בעולם, תצליח ביבי להנפיק להיט אמיתי שיקפיץ את הקריירה שלה לגבהים חדשים. לאלבום המלא אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

תגובות