להיט? בריטני ספירס חוזרת בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

להיט? בריטני ספירס חוזרת בסינגל חדש

נסיכת הפופ מפתיעה אותנו בקליפ חדש לסינגל השני שלה, " Slumber Party", מתוך האלבום "Glory" הפעם בשיתוף הזמרת טינשה, האם הפעם בריטני תצליח להפתיע?

נסיכת הפופ, בריטני ספירס, שיחררה באוגוסט האחרון את אלבומה התשיעי, "Glory" שקיבל ביקורות טובות והצלחה יחסית. מתוך האלבום שיחררה את הסינגל הראשון עם הרפאר ג'י-איזי "Make Me...", השיר זכה להצלחה אך לעומת זאת הקליפ קיבל ביקורות לא טובות ובעיקר מכך שהוא פרובוקטיבי ועקב גניזת הקליפ המקורי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום, משחררת ספירס את "Slumber Party" ,הסינגל השני מתוך אלבומה שכן הוא בעל פוטנציאל גדול להצליח ולהביא להצלחה גדולה יחסית לאלבום יחד עם הקליפ ולעלות את המעמד של האלבום לאחר הקליפ ל"Make Me..." לכבוד הקליפ הוציאה בריטני גירסה חדשה לשיר בשיתוף הזמרת טינשה, ווקאליסטית וכותבת שירים שמובטחת כאחת מהזמרות הבאות שהולכות להשתלט על הפופ העולמי.

 

השיר מסוג רגיי-פופ קצבי וקליל עם נגיעות קלילות של R&B שכן מוסיפות לסינגל ומביא משהו שונה, הסינגל נכתב והופק על ידי בריטני עצמה, ג'סטין טרנר ותומאס מישקה, הסינגל קליט ויש פוטנציאל גדול וצפוי לו הצלחה מסחררת וכבר נכנס למקום הראשון באייטונס ברחבי העולם וגם בישראל, אך הסינגל עדיין תלוי בהצלחת הקליפ.

תגובות