חנוכה של כוכבים: שון מנדס הוא הנר החמישי שלנו. צילום: GettyImages

חנוכה של כוכבים: שון מנדס הוא הנר החמישי שלנו

לרגל הדלקת הנר החמישי, קבלו את הזמר הכי מפתיע של עולם הפופ ושלושה שירים שלו שאתם ממש חייבים להוסיף לפלייליסט שלכם • שון מנדס הוא הנר החמישי

נר חמישי ומוזיקלי במיוחד מגיח אלינו הישר מעולם הפופ הבינלאומי: שון מנדס ממשיך את סדרת הזמרים שמתארחים אצלנו בחנוכיה המוזיקלית. עוד לפני שהפך מנדס אחראי ללהיטי הקיץ שלנו, הוא התפרסם דרך סרטוני Vine בהם צבר מיליוני עוקבים וחשיפות.

עוד בחנוכיה המוזיקלית:

השיר הראשון שאנחנו ממליצים בחום להכניס לפלייליסט שלכם הוא "Treat You Better". השיר מתוך אלבומו השני זכה לאהדה רבה בעולם וכמובן גם כאן בארץ הקודש. מנדס נחשב אמנם לזמר צעיר, אך הוא לגמרי בכיוון הנכון.

Treat You Better
 

הוא לגמרי מתייחס אלינו טוב, וזה כנראה המשך ישיר לסרטוני 6 השניות עם ביצועים לשירים פופולרים רבים. מנהל האמנים אנדרו גרטלר גילה את מנדס בינואר 2014 וחתם אותו בחברת ההקלטות "איילנד רקורדס". מאז החתימה הספיק מנדס להוציא ביוני של אותה שנה את סינגל הבכורה שלו "Life of the Party". מנדס הוא האמן הצעיר ביותר שסינגל בכורה נכנס לרשימת ה-25 הגדולים במצעד הבילבורד HOT100. מנדס היה רק בן 15.

בנוסף לזאת, ב-2015 הוציא את אלבום הבכורה שלו "Handwritten" שכלל בתוכו בין השאר גם את השיר "Stitches". בשבוע הראשון ליציאתו נמכרו למעלה מ-100 אלף עותקים. אלבומו השני "Illuminate" יצא השנה.

השיר הנוסף שכדאי לכם להוסיף לפלייליסט הוא "Mercy", שבו עשה מנדס שיר אהבה-פגיעה, שלא נופל לקלישאות ה"פופ המתוק" שיש לנו המון ממנו בזמן האחרון. ואם לא רק זה, יש לנו גם את הקול המדהים של מנדס.

Mercy
 

השיר האחרון שאנחנו ממליצים לכם להוסיף לפלייליסט הוא "Never be Alone" שיצא כחלק מהאלבום הראשון. אמנם השיר לא זכה להתלהבות רבה בעולם, אך הוא בהחלט נעים לנשמה. אז אם אתם במצב רוח להכיר שירים ישנים-חדשים, זה השיר המושלם!

Never Be Alone
 
תגיות
תגובות