סוף שבוע מוצלח: קאבר מיוחד ושיר חדש באוויר. צילום: אינסטגרם

סוף שבוע מוצלח: קאבר מיוחד ושיר חדש באוויר

הכוכבת הצעירה קמילה קביו, שמאיימת להשתלט על תעשיית המוזיקה בשנה הקרובה, מצטרפת לגל האמנים ששרו את השיר הלטיני האהוב. בנוסף, להיט חדש והיסטרי ללהקה האהובה- ליטל מיקס

רק השבוע הצגנו בפניכם את ההקאברים הישראלים הכי מוצלחים ל"Despacito", והנה עוד קאבר מוצלח ללהיט שדווקא מגיע אלינו מעבר לים ומגרונה של יוצאת "פיפת' הרמוני" קמילה קביו. בימים אלו הזמרת מקדמת ברחבי העולם את סינגל הבכורה שלה כאמנית סולו ובמסגרת סבב הראיונות הכוכבת התבקשה לשיר את מי שכבר הוכתר כשיר השנה בביצוע שהפך לויראלי ובלתי נשכח.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במסגרת הביקור שלה בבריטניה ובין שלל הראיונות השונים שעשתה, קביו עצרה להתראיין בתחנת הרדיו הלונדונית "Capital FM". במהלך הראיון המראיין ביקש מזמרת לשיר קטע מ"Despacito", וזו נענתה בשמחה והפגינה שליטה במילים בספרדית. זאת בניגוד לג'סטין ביבר, שביצע את גירסת הרמיקס לשיר המצליח ולא הצליח לזכור את המילים בספרדית כשהופיע עם הלהיט. 

 

למקרה ותהיתם מעין הספרדית המצוחצחת של הכוכבת, בה היא כבר הספיקה לשוויץ בעבר כשהשתתפה בלהיט "Hey Ma", נזכיר לכם כי קמילה היא ממוצא קובני. ברשת הגולשים התלהבו מהביצוע של הזמרת ואף העלו את הרעיון לגרסא מחודשת לשיר בהשתתפותה קביו. 

חוץ מזה, שבוע שמח מתחיל כאשר להקת הבנות ליטל מיקס משחררות שיר חדש לכבוד מצעד הגאווה עם קליפ צבעוני במיוחד. אבל לפני כן, בשבוע שעבר הופיעה הלהקה באירוע הצדקה לנפגעי מנצ'סטר לצד אריאנה גרנדה ומיד אחרי כן הן הכריזו על הסינגל השלישי מאלבומן "Glory Days". הסינגל האחרון "No More Sad Songd" של הלהקה נכשל, ותרשימי המכירות לא הניבו תוצאות טובות וגם כך הצפיות של הקליפ שהגיעו רק ל-50 מיליון בהשוואה ללהיטיהן הקודמים. האם עם הקליפ החדש נראה הצלחה, זו שאלה של זמן. מה שבטוח, מדובר באחד הלהיטים לקיץ הקרוב.

 

השיר הופק בצורה מיטבית וכולל פופ כמו שכולנו אוהבים, אך האם גם פה נעשתה העתקה? ניתן להבחין כי השיר דומה במקצבו ללהיטן הגדול של ניקי מינאז, אריאנה גרנדה וג'סי ג'יי "Bang Bang" שיצא ב-2014. שם הלהיט הצליח לזמן ארוך מה שמעלה את התהייה האם גם כך יקרה עם השיר הנוכחי.
 
האם מדובר בלהיט הקיץ לשנת 2017 ? ובכן, ב-2015 שיר ה"מחאה" של דמי לובאטו "Cool For The Summer" שמדבר על אותו נושא, הקהילה הגאה, זכה בתואר ללהיט הקיץ. האם גם השנה שיר "מחאה" יזכה בתואר להיט הקיץ?  כן או לא,אין ספק  מדובר להיט היסטרי של להקת הבנות הבריטית.

תגיות
תגובות