מצטרפת ללהיט: ביונסה שרה בספרדית בשיר חדש. gettyimages

מצטרפת ללהיט: ביונסה שרה בספרדית בשיר חדש

היא חזרה! אמנם לא באופן רשמי אבל היי, מותר לנו להתלהב. קווין בי חוזרת בהופעת אורח בשיר הלטיני האהוב Mi Gente, של הזמר ג'יי באלווין עם ווילי ויליאמם. וכל זה למען מטרה אחת חשובה במיוחד, כל הפרטים

ביונסה ניסתה לשמור על פרופיל נמוך בחודשים האחרונים בכל הנוגע למוזיקה שלה. השמועות על אלבום חדש החלו להתנדף מהאוויר, ולנו היה נדמה כי קווין בי מתמקדת אך ורק בתאומים הקטנטנים, רומי וסר. אך טעינו, והמלכה הצליחה לעבוד על כולנו. לא רק שהשמועות על האלבום החדש חזרו בהד ענק, בשישי האחרון, ג'יי באלווין שיחרר גרסה מיוחדת לשיר האהוב שלו ביחד עם בי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר המדובר, Mi Gente, יצא לפני כארבעה חודשים וזכה להצלחה ענקית ולגמרי העלה את מעמדם של באלווין ושל הראפר האהוב, ווילי וילאימם שלפני שבוע הודענו לכם בהתרגשות שיגיע לארץ להופעה חד פעמית. השיר עומד כרגע על כמעט 900 מיליון צפיות ואין ספק שהוא היה שיר הקיץ האהוב על הישראלים ועל העולם. 

ואם חשבנו שהשיר לא יכול להגיע לשיא חדש, אז גם כאן טעינו. ביום שישי האחרון  שיחרר ג'יי ברשתות החברתיות את הגרסה החדשה עם ביונסה. השיר המדובר לא השתנה מגרסתו הקודמת אך קולה של ביונסה התווסף וזה עושה רק טוב לסינגל. ביונסה שרה בספרדית, וזה לא משהו חדש אצל המלכה כי בעבר שיחררה בי גרסאות בספרדית לכמה מהלהיטים שלה. 

 

הגרסה החדשה יצאה במטרה מיוחדת וחשובה לא פחות. בשבועות האחרונים מקומות רבים באמריקה חוו הרס ונזקים רבים בעקבות רעידות אדמה וסופות הוריקן ספגו מכות קשות של הוריקן. ביונסה לא יכלה להישאר אדישה לאסונות שפקדו את היבשת כי גם העיר שממנה צמחה וגדלה, יוסטון שבטקסס, קיבלה מכה קשה כשחצי מהעיר נהרסה.

הזמרת עמלה בשבועות האחרונים בגיוס כספים לקרן התרומות שלה ואף ערכה אירוע מיוחד ומצומצם בו פגשה את הניצולים של האירוע הזה. השיר החדש הוא עוד דרך לגיוס כספים לאיזורים שנפגעו, כמו פוארטו ריקו ומקסיקו, כל הכנסותיו ילכו לאותם האנשים שנפגעו כדי שיוכלו לשקם מחדש את חייהם. 

 

 

תגובות