הלהיטים הבאים: דרולו ומינאז' VS. קלווין ונורמני. צילום מסך מיוטיוב

הלהיטים הבאים: דרולו ומינאז' VS. קלווין ונורמני

בשנים האחרונות שיתופי הפעולה בין הזמרים נהיים פופולריים יותר משירי סולו, ובזמן שאתם הלכתם לישון, הצטרפו לרשימת שיתופי הפעולה החמים שני שיתופי פעולה חמים מהתנור

שיתוף הפעולה הראשון שיצאו בלילה (ב') הוא שיתוף הפעולה של הזמרת נורמני - יוצאת להקת פיפת' הארמוני ונחשבת כאחת ההבטחות בעולם המוזיקה העולמית. והדי ג'יי קלווין האריס - אחד הדיג'יים המצליחים בעולם עם בסצינת המוזיקה העולמית. השניים הוציאו אלבום קטן שבשמו המקצועי נקרא EP הכולל שני שירים, שם האלבום הקטן הוא "Normani x Calvin Harris".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הראשון - "Checklist" נעשה בשיתוף פעולה של נורמני והאריס עם הראפר וויזקיד. שיר זה מזכיר קצת סגנון קאריבי עם מנגינה מקפיצה וכיפית, לקראת סוף השיר מגיע וויזקיד ומגיע עם קטע שלו, במהלך השיר נורמני שרה את קולה הצרוד והמהפנט והאריס נותן בביטים בועטים וטובים. השיר השני בתוך האלבום הקטן הוא "Slow Down" שיר זה מדבר על אהבה חד צדדית מצד האישה, הגבר לא מעריך את הקשב שלה ואת האהבה שלהם. מילות השיר מקבלות לחן רענן, מקפיץ ואפילו מיוחד. מאוד שונה ממה שהתרגלנו לשמוע מהשניים וללא ספק עושה לנו טוב על הלב.

 

שיתוף הפעולה השני שיצא אתמול הוא הקליפ לשיר "Goodbye" של גייסון דרולו והדיגי מרטין גריקס (שגם ביקר בישראל לפני חודשיים) יחד עם ניקי מינאג' וווילי וויליאמס. הקליפ בנוי מסיפור אהבה קטן שנבנה לדרולו שמלווה בקטעים שלא קשורים כלל לעלילת הקליפ בהם מוצגים שאר הקולגות שלו לשיר. בסופו של יום השיר והקליפ הם פופים וקצביים ונועדו לשמח, לכן חוסר הקשר בין חלקיו לא הפריע לנו יותר מידי, למרות זאת לגמרי היינו שמחים להתחיל לצפות ביותר תוכן ממשי ומעניין בקליפים מהז'אנגר.

 
תגובות