מאחורי הזמרים: המפיקים והדיג'יים שעובדים עם הזמרים. צילום מסך מהקליפ

מאחורי הזמרים: המפיקים והדיג'יים שעובדים עם הזמרים

מאחורי כל שיר מצליח של זמר אהוב עומד מפיק ודיג'יי שעובד עם הזמר על השיר המבטיח. הכנו לכם רשימה של מפיקים שאנחנו אוהבים ומעריכים

כולנו מכירים את הסיפור של ג'סטין ביבר, ביונסה ,ליידי גאגא ועוד כוכבים רבים וטובים אבל מה עם האנשים שעומדים מאחורי הקלעים של הלהיטים האהובים עלינו? את חלקם אנחנו באמת לא מכירים ואת חלקם אנו מכירים - אבל לא בזכות העבודה שלהם מאחורי הקלעים. אז מי הם אותם מפיקים?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קלווין האריס

קלווין האריס הוא אחד המפיקים המוזיקלים היותר מוכרים בתעשיית המוזיקה העולמית, פרץ לתודעת הציבור בשנת 2007 כל שיר חדש שהוא משחרר גורם לנו לרקוד ללא הפסקה. שיתופי הפעולה שיצר עם זמרים רבים הפכו ללהיטים גם כשעברו שנים מרגע יציאתם. אתם כנראה מכירים אותו מהשירים: "One Kiss" עם דואה ליפה, "Promisses" עם סם סמית' ואפילו שירים ישנים יותר..

 

זד

הדיג'יי אנטון זסלבסקי או בשם הבמה שלו מוכר כזד רק בן 29 ואחראי על לא מעט להיטים אהובים. בשנה האחרונה לקח חלק בהפקת להיטים רבים כמו: "The Middle" עם מארן מוריס וגריי, יצר את הרמיקס לשיר "Lost In Japan" של שון מנדס. בין השירים היותר ישנים שלקח בהם חלק ניתן למצוא את "Break Free" של אריאנה גרנדה ו"Starving" עם היילי סטיינפלד.

 

קייגו

שירה גרוול-דאל או בשם הבמה- קייגו. הוא מפיק, כותב ומלחין מוזיקלי נורווגי שאפילו הופיע בישראל לפני כשנה. בקריירה של הזמר ניתן למצוא עבודה עם גדולים וקטנים בעולם המוזיקה כמו קולדפליי, סלינה גומז ("It Ain't Me"), ריהאנה. מה שהכי הפתיע אותנו זו העובדה שהוא כתב שני שירים ללהקת פיפת' הארמוני, לפני הפירוק המצער כמובן.

 

דיוויד גואטה

דיוויד גואטה הוא זקן השבט מה שנקרא, גם בגיל 51 הוא לא מפסיק ליצור. גואטה הוא בין המפיקים המוזיקליים והדיג'יים הגדולים בעולם ,על שמו כתובים עשרות להיטים ובינהם: "2U"  של ג'סטין ביבר ,"Titanium" של סיה ועוד.. שיריו מתנגנים באופן תמידי במועדונים ובמסיבות, והקו המוזקלי הייחודי שלו רוכש לו קהל ואהבה ברחבי העולם.

 

פארל וויליאמס

כולם מכירים את כוכב הפופ הבינלאומי שאחראי על להיטים אהובים ומוכרים כמו "Happy" ויזם מוצלח וממולח ביותר. בשנת 1994 וויליאמס וחברו הפכו לצמד מפיקים מוזיקליים תחת השם "הנפטונז" . הם הפיקו מוזיקה לשמות הכי חמים בתעשייה כמו :בריטני ספירס, ביונסה, ג'סטין טימברלייק, מדונה ועוד . בשנים האחרונות וויליאמס הוציא להיטים רבים כמו "Sangria Wine" עם קמילה קביו. ואפילו היה חלק ממפיקי האלבום האחרון של אריאנה גרנדה.

 

 

 
תגובות