סיכום שנה: האמנים המצליחים של השנה החולפת. צילום מסך מיוטיוב

סיכום שנה: האמנים המצליחים של השנה החולפת

רגע לפני ששנת 2018 נגמרת הכנו לכם רשימה מיוחדת בעלת קטגוריות של האמנים שהכי הצליחו בשנה החולפת, איזה אלבום שבר שיאים ומי הם הפנים החדשות שהצטרפו אלינו

היום (ב') כמה שעות לפני ששנת 2018 נגמרת, החלטנו להכין כתבה מיוחדת המסכמת את שנת 2018 מבחינה מוזיקלית. אלבומים, זמרים ושירים שהגיעו להישגים הכי מרשימים בשנה החולפת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר השנה:  "God's Plan" - דרייק

הקטגוריה שפותחת לנו את השנה החולפת זה שיר השנה. כמובן שהיו הרבה שירים שאהבנו בשנה החולפת אך השיר שהגיע למקום הגבוה ביותר מבחינה עולמית הוא "God's Plan" של הזמר דרייק. השיר יצא בחודש הראשון של 2018 ומרגע יציאתו לא יצא מרשימת המושמעים ברדיו, ומספר ההשמעות שלו בשירותי המוזיקה השונים רק גדלה וגדלה. מדובר בשיר מאוד מצליח בשנה החולפת שללא ספק יישאר איתנו גם ב2019.

 

פריצת השנה במוזיקה: קארדי בי

הראפרית קארדי בי עוסקת במוזיקה כבר שנים רבות אך שנת 2018 ללא ספק הייתה שנת הפריצה שלה. שיתופי הפעולה שלה הגיעו להישגים גדולים, היא מועמדת לפרסים רבים בטקסים גדולים וחשובים. הזמרת שלפני שנתיים הייתה כמעט אלמונית הצליחה בשנה החולפת לצבור שם בתעשיית המוזיקה, לגרום לשערוריות בעולם הבידור ועל הדרך להוציא מוזיקה מצליחה ומעניינת.

 

להקת השנה: "BTS"

להקת הקיי פופ "BTS" הצליחה לצאת מתחום קוריאה לעולם המודרני והמערבי עם מוזיקה מיוחדת שהפכה ללהיט ענק. הם שברו שיאים וגרמו לאנשים להכיר את תעשיית הקיי פופ שנחשבה לפחות מוכרת בעולם. להקה זו היא טרנדית, חדשנית ואנחנו מחכים לשנת 2019 לראות מה הם יביאו לנו!

 

זמרת השנה: אריאנה גרנדה

עם כמה שהשנה האחרונה בחייה של גרנדה הייתה קשה נפשית הקריירה שלה צמחה מאוד והגיעה לשיאים חדשים, גם שיאים אישיים בשביל גרנדה הצעירה וגם שיאים בתעשיית המוזיקה כולה. בשבוע יציאתו של האלבום האחרון שלה "Sweetener" הוא הציב את גרנדה בשיא חדש בקריירה. לפני כחודשיים גרנדה הוציאה את השיר "Thank U, Next" שמרגע יציאתו לא הפסיק לשבור שיאים, לאחר מכן כאשר הוציאה את הקליפ לשיר, הקליפ שבר את שיא הצפיות ביממה אחת כאשר הגיע ל-56 מיליון צפיות. ללא ספק השנה של גרנדה. מקווים שגם 2018 תהייה כזו בשבילה.

 

זמר השנה: דרייק

כמו שיר השנה, גם זמר השנה הוא דרייק. האלבום האחרון שלו "Scorpion" שיצא לפני כחצי שנה וכלל 25 שירים הביא לעולם הרבה להיטים גדולים. דרייק מועמד להרבה פרסים בגרמי הקרוב, וסיבוב ההופעות שלו מצליח במיוחד. אתגר ה"קיקי דו יו לאב מי" שבר את האינטרנט ובצדק! זו ללא ספק השנה של דרייק. גאווה לעם היהודי ברחבי העולם !

 


 

 

 
תגובות