בוקר אור: השירים שהכי כיף לפתוח איתם את היום. יוטיוב

בוקר אור: השירים שהכי כיף לפתוח איתם את היום

מי מאיתנו לא אוהב לעשות את דרכו לבית הספר כשזוג אוזניות עם שירים משמחים באוזניו? הכנו לכם פלייליסט מיוחד שיהפוך את תחילת היום שלכם למהנה יותר

אחד הדברים שהכי משפיעים על היום הוא מצב הרוח שלנו בתחילתו - ומה גורם למצב רוח טוב יותר מאשר מוסיקה נעימה? במיוחד בשביל הבקרים המייאשים לעיתים, אספנו עבורכם המלצות לשירים שהכי כיף לפתוח איתם את היום.

עוד בערוץ המוסיקה של פרוגי:

Happier - מרשמלו ובאסטיל

בחרנו להתחיל את הרשימה עם אחד השירים בעלי המצלולים הנעימים ביותר: לשיר קונוטציה חיובית ומחזקת ובהחלט מתאימה לפתיחה של יום שעתיד להיות "שמח יותר". מאחורי השיר המצליח עומד המפיק המוזיקלי האגדי מרשמלו - בשיתוף פעולה עם הלהקה הבריטית באסטיל. השיר מדבר על מערכת יחסים שכשלונה הביא את הצד השני להמשיך הלאה וקבלת המצב על ידי הזמר, שמאחל לבת זוגו הקודמת להיות מאושרת יותר. אין ספק שליבו של כל מי ששומע את השיר נמס מחמימות ואופטימיות.

 

Ferrari - ביבי רקסה

שיר שיזריק לכם מעט רוח למפרשים לפני שאתם יוצאים למסע שיסלול לכם היום. ביבי רקסה, הזמרת האהובה והמצליחה, מדברת בשיר על כמה שקצב החיים עלול להיות מהיר ומסחרר לעיתים; וכמה חשוב לעצור לרגע ולנסות ולהנות מהרגעים החד-פעמיים של החיים - כל זאת לצד צלילי מנגינה נעימה, קצבית ומרימה. השיר יזכיר לכם בתחילת היום לקחת אוויר ולנסות להשתחרר מהרגשת העומס וה"פספוס" שאתם ודאי נוטים להרגיש לפעמים.

 

'Better When I'm Dancin - מייגן טריינור

כמה חשוב בתחילת יום לשמור על מצב רוח אופטימי - ומה יעשה זאת טוב יותר מאשר ריקוד?! את השיר הזה הוציאה הזמרת מייגן טריינור במסגרת פסקול הסרט "סנופי וצ'רלי בראון"; והוא מדבר על היופי וההנאה שבחיים ועל כמה שהם טובים ויפים - ושכיף להראות את כל הטוב הזה לעולם באמצעות, איך לא - ריקוד. בהחלט מדובר בשיר מקפיץ שיעשה לכם חשק לקום לרקוד ולזוז קצת - דרך מבורכת להתחיל את היום.

 

Just Hold On - לואי טומלינסון וסטיב איוקי

שיר זה אמנם נכתב בנסיבות מצערות, אך אין להתעלם מהמשמעות החיובית שלו! מדובר בפרוייקט הסולו הראשון של יוצא להקת "וואן דיירקשן", לואי טומלינסון, יחד עם המפיק המוסיקלי הגדול סטיב איוקי. לשיר אופי קופצני, שמח ומחזק שמדגיש את המשמעות החשובה של השיר: גם כשנראה שהמצב בקרשים ושכלום לא הולך, צריך להחזיק מעמד, להישאר חזקים ולהמשיך הלאה. שיר זה יעניק לכם זיק של אופטימיות לאורך היום ורצון להמשיך הלאה במסע החיים שלכם ולהצליח במה שאתם מתכננים.

 

Everything Has Changed - טיילור סוויפט ואד שירן

נסיים באווירה רגועה שתשאיר בכם ענן של נינוחות להמשך היום. את השיר הזה יצרו שני הזמרים האהובים אד שירן וטיילור סוויפט כשיתוף פעולה, והוא נכתב על מצב שבו התאהבות חדשה מעוררת תחושה שהחיים כאילו התהפכו והשתנו מקצה לקצה. היצירה היפה הזו משאירה אחריה שובל של חולמנות ואופטימיות שתגרום לכם להרגיש טוב לאורך כל היום; ומי יודע - אולי גם תתן לכם מזל לחוות מצב מרגש שכזה בעצמכם...

 
 
תגובות