טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מייגן טריינור. יוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מייגן טריינור

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. בטור שבועי מיוחד, מכינות לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - מייגן טריינור

רבים חשבו שמייגן טריינור הולכת להיעלם לאחר להיט אחד - כמה שהם טעו. הזמרת הבועטת, החזקה והמוכשרת היא הגדרה מדוייקת למה שנקרא "סימבול נשי" במוזיקה ולא מביישת אף זמרת דגולה לפניה. את טריינור הכרנו רשמית בסינגל הראשון ויוצא הדופן שלה בשנת 2014, שגרם לקהל להרים מעט גבה; אך מיד אחר כך זכתה הזמרת להערצה רבה בעולם, לפרסים רבים ולתהילה בלתי נגמרת. לפניכם חמשת השירים שלה שאנחנו הכי אוהבים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

All About That Bass

נפתח כמובן בשיר שאולי הכי מזוהה עם טריינור, השיר שבזכותו התפרסמה בכל העולם - והוא כולו על תדמית גוף חיובית. השיר נכתב על כך שהזמרת מרוצה ממבנה גופה המלא ואוהבת כל חלק בו, גם אם היא לא "רזה כמו בובה". השיר זכה להצלחה רבה בעולם - ועם זאת עורר לא מעט מהומות, כיוון שרבים טענו כי מטרתו האמיתית היא לצאת כנגד כל אותן בנות רזות; ולא להעריץ ולהעריך כל גוף כפי שהוא, כמו המסר אותו הוא נועד להעביר. מעבר לכך, אנחנו מעריכים את האומץ והנכונות של הזמרת לאהוב את גופה, להדגיש זאת בלהיט קצבי ולהעלות את בטחונן העצמי של נשים שלא מרגישות הכי בנוח עם הגוף שלהן. 

 

Dear Future Husband

עוד הרבה לפני שטריינור נישאה לבן זוגה השחקן דריל סברה, היו לה רשימת תנאים וקריטריונים מאוד ברורים למי שהיה עתיד להיות בעלה ולזכות בידה. מדובר בשיר פמיניסטי בועט, בו הזמרת מדגישה כי היא לא עומדת להיות אישה ועקרת בית שטחית - היא לא בדיוק יודעת לבשל, היא תצא לעבוד והיא דורשת יחס הוגן ומרשים ממי שתבחר בו להיות עמה לנצח נצחים. ובכן, מקווים כי סברה עומד בדרישות...

 

No

לאחר שהתפרסם אלבומה המצליח של הזמרת "Title" והסינגלים ממנו כבשו את העולם, ציפינו בקוצר רוח ליצירה סוחפת נוספת מבית היוצרת מייגן טריינור - וקיבלנו אחת בגדול. שיר הקאמבק של טריינור מדבר על עצמה נשית ומזכיר את תנועת ה-"MeToo#" (למרות שהשיר התפרסם עוד לפני שנולד קמפיין זה). השיר מדגיש כי לכל אישה יש זכות ואף חובה לומר "לא" באופן תקיף, אם איננה מעוניינת בחיזור של גבר. לגיטימי.

 

Hey DJ (עם שון פול וסינקו)

השיר יצא לפני כחודשיים בלבד - וכבר זכה להשמעות מרובות ברחבי העולם ולכ-35 מיליון צפיון ביוטיוב. מדובר בשיר מסיבות בסגנון לטיני והנושא שלו הוא התאהבות חדשה שקורית במסיבה; הזמר מבקש מהדי-ג'יי שינגן את השיר האהוב על בת זוגו, כך שתוכל לרקוד אך ורק עמו במשך כל הלילה. הלהיט הרומנטי לגמרי גורם לנו להסתחרר לשמע הקצב הסוחף ולצאת לרקוד בעצמנו!

 

Marvin Gaye (עם צ'רלי פות')

מארווין גיי היה זמר מפורסם משנות השבעים עד שנות התשעים; והיה לו שיר בשם "Get It On" - וזו אחת השורות הבולטות בשיר המדובר של טריינור וצ'ארלי פוט, מה שהיווה את ההשראה לשיר זה. השיר, שנכתב בסגנון מוסיקת נשמה, הוא כולו על אהבה וחופש. אי אפשר שלא להתייחס לקליפ הנלווה לשיר - שמתחיל בהצגת נשף סיום משעמם והמשתתפים בו נרדמים, עד שפות' עולה לבמה ומתחיל לשיר. האווירה מיד מתחילה להתחמם והרחבה מתמלאת ברוקדים להוטים. בדומה לשיר, גם לקליפ מסר של החופש לאהוב כל אחד; והוא מציג זוגות שונים ומגוונים בכל הגדלים, הצבעים, הגילאים והמינים (מה גם שיש ייצוג להט"בי נרחב בשיר זה!). התאהבנו!

 
 
תגובות