פעמיים כי טוב: שני שיתופי פעולה מיוחדים וחדשים. יוטיוב ואינסטגרם

פעמיים כי טוב: שני שיתופי פעולה מיוחדים וחדשים

יוצאת להקת פיפת׳ הרמיוני, נורמני, משחררת שיתוף פעולה מפתיע, וגם אבריל לאבין בשיתוף פעולה עם ניקי מינאז'

בשבועות האחרונים הזמרת יוצאת להקת פיפת' הרמוני - נורמני, לוקחת חלק בשירים רבים שזכו להצלחה רבה ומקומות גבוהים בהשמעות. היום (ג') הוציאה הזמרת שיתוף פעולה חדש שממשיך את קריירת הסולו שלה עם הראפר 6Lack בשירם החדש ״Waves" ומוכיחה לכולנו שיש סיבה לכך שהיא זכתה בכינוי ״הביונסה הבאה״.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מאוד קליל, קצבי ותואם לסגנון המוזיקלי של הזמרת, הוא ממשיך את הקו המוזיקלי שלה שמאוד ייחודי לה אך עם זאת מחדש ומראה לנו את היכולות הווקאליות. לסינגל החדש של הזמרת מצורף גם קליפ מיוחד, כיאה לנורמני. בקליפ אנחנו רואים את נורמני ואת הראפר איתו היא משתפת פעולה בעולם שונה שאפשר לראות את הירח וכדור הארץ. אנחנו לגמרי צופים לה עתיד מזהיר, זוהי רק ההתחלה שלה.

 

אבריל לאבין, הזמרת ההיסטורית, עושה צעדי ענק בכל הנוגע לקאמבק שלה ומשחררת סינגלים אחד אחרי השני. השיר החדש שהוציאה היום יחד עם הראפרית שוברת השיאים ניקי מינאז', "Dumb Blonde" הוא כולו על השתחררות מסטריאוטיפים וביטחון עצמי. הזמרת מתייחסת לסטיגמה הידועה על הבלונדיניות, שכן אומרים כי הן לא חכמות במיוחד; ואומרת שהיא הרבה יותר מ"סתם בלונדינית" ושהיא עומדת להוכיח זאת לכולם. גם הסולו של מינאז' שמגיע מעט אחרי הפזמון השני מדבר על אותם דברים ומחזק את דבריה של לאבין.

 

השיר קליט, קצבי ומקורי, שכן קל לזכור אותו והוא מעורר חשק להצטרף ולשיר. הערכים שלאבין ומינאז' מדברות עליהם בשיר זה הם אהבה עצמית, דימוי עצמי והימנעות מ"תיוגים", ערכים חשובים שהעולם בכלל ובני נוער בפרט מוכרחים לדעת, להבין ולהפנים. אפילו לא ידענו כמה אנחנו צריכים את שיתוף הפעולה הזה, ואנחנו בהחלט מעוניינים ששתי הזמרות האהובות ישתפו פעולה יחד פעמים נוספות בעתיד!

 
תגובות