שיר של גירל פאוור: אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס ולנה דל ריי. צילום מסך מיוטיוב

שיר של גירל פאוור: אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס ולנה דל ריי

כן זה קרה, הנשים הכי מיוחדות שקיימות בתעשיית המוזיקה העולמית אריאנה גרנדה, לנה דל ריי ומיילי סיירוס הוציאו שיר משותף שייהפך בקלות ללהיט

את שישי ה-13 פתחנו עם הלהיט "Don't call me angel" החדש שהולך ללוות אותנו הרבה בתקופה הקרובה. אמנם תוכן השיר ומטרתו לא מפחידה כלל אך הציפיות שהיו לנו מהשיר מפחידות ועוד איך! לא ניתן היה לצפות מהשיר לאכזב אותנו כאשר מדובר בזמרות כל כך מוכשרות וכל כך אייקוניות!האם הן הצליחו? ברור שכן! יו גו גירלז! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נשים חזקות, מעוררות השראה כל אחת בדרכה שלה ובעלות חשיבות בלתי נמדדת למוזיקה של ימינו. אריאנה גרנדה, לנה דל ריי ומיילי סיירוס נבחרו לשיר את שיר הנושא של הסרט "המלאכיות של צ'ארלי". אם השם מוכר לכם, זה מפני שמדובר בסרט חדש שמבוסס על סדרת הטלוויזיה הקלאסית והמוכרת שגם היא כמו הזמרות, שוברת מוסכמות ומעצימה את המין הנשי. אי שם בשנת 1970 יצאה הסדרה לאקרנים וסיפרה את סיפורן של שלוש נשים שנאבקו בפשע בתור סוכנות חשאיות. מאז אותה שנה יצאה לסדרה המקורית גרסאות מחודשות, משחקי וידאו ואף עיבודים קולנועיים כמו זה שעומד לצאת בחודש נובמבר הקרוב. 

 

ליהוקן של גרנדה,דל ריי וסיירוס משמח אותנו וזאת משום שהן ההגדרה לנשים חזקות. אנחנו יכולים לספר ולספר על קווי דמותה מעוררי ההשראה של גרנדה, ההישגים פורצי הגבולות של דל ריי והאג'נדות שלמענם נלחמת סיירוס אך נחסוך זאת מכם וניתן כינוי לשלישייה האהובה:'השילוש הקדוש'.

גם בקליפ של השיר מוצגות הכוכבות כל אחת כמלאגית חזקה ומיוחדת בפני עצמה, כל אחת מקבלת את הבמה הראויה לה (אם כי גרנדה בלטה לנו במיוחד לכל אורך השיר). אך נדמה כי באמת קיבלנו שיר שכולו גירל פאוור כייפי מגובה בסופר כוכבות.

אז איך היה השיר? חזק? מעצים? משדר עוצמה? כוח נשי? רגע לפני שאתם מתמכרים לשיר,שימו לב לקליפ המרשים לא פחות בו השלישייה עושות את שלהן בדרך הכי מסקרנת. סיירוס שמתאבקת, דל ריי שפועלת נגד כוחות הרשע וגם מתאמנת בקליעת חץ למטרה וגרנדה שעצם היותה בקליפ אומר את הכל. גם האאטפיטים של הבנות מרשימים אותנו והבחנו פרט מעניין ששווה לכם לדעת: השמלה הלבנה שאריאנה לבשה בחלק מהסצינות, מעוצבת על ידי לא אחרת מאשר המעצבת הישראלית ברטה. לא סתם השמלה הייתה יפה מהרגיל!

לסיכום, מלאכיות או לא, לוחמות הן בטוח כן. אם תהיתם לעצמכם איך נשמע שיר הנושא של הסדרה לפני כחמישים שנים:

 
תגובות