פוראבר: מי הזמרים שבטופ כבר מעל ל-20 שנה?. צילום: gettyimges.IL/Jesse Grant‏

פוראבר: מי הזמרים שבטופ כבר מעל ל-20 שנה?

בתעשיית המוזיקה ישנם זמרים המצליחים בקריירתם כבר שנים רבות, אך עם זאת, ישנם זמרים שהצליחו בעברם, אולם כיום קריירת המוזיקה שלהם אינה פורחת עוד. דאגנו לכם לרשימת הזמרים שמצאו את הנוסחה לקריירה משגשגת כבר כמעט חצי יובל

יש זמרים שפרצו ונעלמו מהתעשייה כעבור שנים אחדות, ישנם זמרים שרק לאחר שנים רבות של עבודה קשה והתמדה הצליחו לפרוץ אל הציבור וכמו כן, ישנם זמרים שהורינו גדלו עליהם, ומאז ועד היום הם מוצלחים ומושמעים לכל אוזן. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אייל גולן

המלך הישראלי, כבר בהיותו בן 18 התחיל בקריירת השירה שלו. כל אלבומיו, מלבד אלבום הבכורה שלו, הגיעו למעמד "אלבום הפלטינה". כבר זמן מה שגולן בראשית הרשימה של הזמרים המצליחים בישראל, אך גולן לא עוצר אף פעם. עד היום, הוא מצליח להפתיע אותנו בכל פעם מחדש בעשרות להיטים מדבקים. 

© רפי דלויה

ביונסה

התפרסמה לראשונה בשנות ה90 המאוחרות, בתור הסולנית הראשית של להקת "דסטיניז צ'יילד", אשר הפכה לאחת מלהקות הבנות הכי מצליחות בעולם. ביונסה שברה שיאים ומכרה את מספר התקליטים הרב ביותר בכל הזמנים. ביוני האחרון החלה במופע משותף יחד עם בעלה ג'יי זי, הכולל 48 הופעות ברחבי אירופה וארה"ב.  

ביונסה
ביונסה © ettyimges.ILGareth Cattermole

ריטה

החלה את דרכה המוזיקלית כבר בשנות ה-80 בלהקה הצבאית "צה"ל 80", שלוש שנים לאחר מכן שחררה את הסינגל הראשון שלה "בגידה" שצבר השמעות רבות. ב-1986 השתתפה ריטה בתחרות "קדם האירוויזיון", ועל אף ששירה זכה במקום הרביעי בתחרות, הוא היה אחד מהלהיטים הגדולים בישראל באותה השנה. עד היום ריטה מצליחה מאוד ובשנה שעברה אלבומה הגיע למעמד אלבום הזהב.  

 

Jay-Z (ג'יי זי)

איש העסקים ואחד מכוכבי הראפ הגדולים פרץ בדרכו המוזיקלית ב-1995 עם אלבומו הראשון שהניב לו שני להיטים גדולים במיוחד. שנתיים לאחר מכן הגיע למעמד של כוכב-על כשאלבומו השני הגיע לפלטינה תוך מספר שבועות. לפני כשנתיים, ב-2017, יצא לאור האלבום ה-13 של ג'יי זי אשר זכה להצלחה גדולה. עד היום הזמר משחרר אלינו בלי סוף להיטים ענקיים וממכרים. נראה כי 25 שנים במוזיקה עדיין נחשבים מבחינתו התחלה, מפני שהוא כאן כדי להישאר. 

 

שמעון בוסקילה

דרכו המוזיקלית החלה כמתופף בלהקה מקומית בעיר נתיבות שבה התגורר. בשנת 2003 הוציא את אלבום הבכורה שלו, ב-2010 השיק מופע משותף עם שירי מימון, בסוף שנת 2016, בוסקילה שיתף פעולה עם אחד הזמרים המובילים כיום - אליעד נחום, בסינגל "לנשום". אמנם לא שמענו מבוסקילה כבר זמן מה, אך אי אפשר להתעלם מהשנים הרבות של העשייה המיוחסים לו.

 

שון פול

לפני כ-22 שנים הוציא את סינגל הבכורה שלו "(Baby Girl (Don't Cry" שזכה להצלחה והערצה רבה והוביל אותו ללהיטים נוספים. ארבע שנים לאחר מכן הוציא את אלבום הבכורה שלו שנמכר ב-190,000 עותקים, שנים מעטות מאז, אלבומו השני נמכר ב-6 מיליון עותקים ברחבי העולם. שון פול הופיע בישראל שלוש פעמים, והפעם האחרונה הייתה בראשל"צ לפני כשנתיים בלבד.  

שון פול
שון פול © gettyimages

 

תגובות