לא לבד: השירים שיעזרו לכם להתמודד עם הבידוד . Kevin Winter/gettyimages_il

לא לבד: השירים שיעזרו לכם להתמודד עם הבידוד

חוששים מהקורונה? משתעממים בבית? מבטלים תוכניות שציפתם להן בקוצר רוח במשך זמן רב? אתם לא לבד. בימים חסרי ודאות כאלה שגורמים לנו להעריך את החיים שלנו מחדש אופפת אותנו תחושת החרדה ולכן הרכבנו לכם רשימת שירים שתעזור לכם. אתם בבידוד אבל לא לבד

 הרכבנו לכם רשימה עם שירים שיכולים לעזור לכם להתמודד עם התקופה הלא פשוטה שעוברת על כולנו. אם התחברתם לאחד השירים או שהזכרנו לכם אחד מהם לאחר הרבה זמן שלא האזנתם להם ועלה לכם חיוך על הפנים, תשלחו לקרובים שלכם - בטוחים שהשירים יעודדו גם אותם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Shawn Mendes - In My Blood

את השיר הראשון בפלייליסט הקצרצר שלנו נקדיש לסלאבריטי קראש של כולנו -שון מנדס! מעבר להיותו דמות אייקונית ואהובה בעולם הבידור, השיר שלו "In My Blood" הוא שיר העוסק בהתמודדות של מנדס עם חרדות. השיר כנה, אותנטי והכי חשוב - מתאים לתקופה. אם חוסר הודאות והפחד עוטפים אתכם, השיר הנ''ל הוא הנוגדן שלכם. עוד לא מצאו תרופה לקורונה אבל תרופה לרגשות השליליים שלכם היא לגמרי מוזיקה!

 

Here Comes The Sun - The Beatles

אין מעודד יותר ומעיר יותר מהשיר הכיפי והשמח של הביטלס "Here Comes The Sun" בתקווה שיזרוק לכם נימה יותר אופטימית ושמחה לתקופה הקרובה, השיר הפופולארי של הלהקה נמצא פה בכדי להזכיר בסופו של דבר - הכל יהיה בסדר. אגב, אם אתם מעוניינים בשיר שמתאים למהות השיר הזה, אנחנו ממליצים לכם להאזין לשיר 'השמש תזרח' של גיא ויהל, אמנם הוא כבד יותר אך הוא יפה לא פחות. 

 

Alan Walker - Alone

אם אתם רוצים להתעודד, השיר הבא והקליפ של אלן ווקר יעודד אתכם. עם קצב חביב וממכר ומילים שאומרות את מה שכל אחד צריך לשמוע בתקופה הזו, ווקר ממגנט אותנו לשיר ומשמח אותנו בלי שנבחין, כל התחושות הרעות מתפוגגות. בצירוף לקליפ מסקרן ומרגש - אף אחד לא יוכל להרגיש לבד. מדובר בשיר שאנחנו ממליצים לכם להקדיש לחברים ולמשפחה.

 

Coldplay - Paradise

השיר "Paradise" האייקוני של להקת 'קולדפליי' הוא שיר שמלווה רבים מאיתנו במשך תקופה ארוכה ביותר. הוא מתאר את האופטימיות שבה אישה נוקטת בעת תקופה חשוכה בחייה, בכל פעם שסבלה, בכל לילה סוער - עצמה את עינייה ודמיינה את גן עדן. את השיר הזה אנחנו יכולים לאמץ בחיי היום יום שלנו בקלות  אך בימים האלה, הוא מקבל נופך חדש. השיר מלווה בקליפ מרגש שלא יכול להשאיר אף אדם אדיש לו. האזנה נעימה!

 

טונה - גם זה יעבור 

כשם השיר - כך משמעותו. השיר האהוב והמדויק של טונה מתאים לתקופה כמו כפפה ליד. 'גם זה יעבור' עוסק בעובדה שהזמן מרפא את הכל, גם לב שבור. השיר נכתב על ידי הראפר כשחבר שלו עבר פרידה וכך פרץ והפך ללהיט בלתי נשכח. בשילוב עם קליפ מדהים שמציג את הפואנטה בצורה מדויקת ויפה, הוא עוסק בהתבגרותו של ילד לאור אירועים מכוננים שקרו כמו למשל אסון מגדל התאומים, רצח רבין ועוד. השיר 'גם זה יעבור' נמצא פה בכדי להזכיר לכולנו - גם התקופה הזו תעבור. 

 
 
תגובות