דיווחים בחו"ל: וואן דיירקשן יתאחדו לסינגל או ספיישל. Gettyimages.IL/ Jamie McCarthy

דיווחים בחו"ל: וואן דיירקשן יתאחדו לסינגל או ספיישל

אחרי כל הרמזים ברשת בתקופה האחרונה, אתר "Page Six" האמריקאי מדווח - צפוי איחוד לכבוד העשור להקמתם של "וואן דיירקשן"; עוד לא ברור האם זאין ישתתף. כל הפרטים

בתקופה האחרונה החברים לשעבר ב"וואן דיירקשן" החלו לפזר שלל רמזים ברשתות החברתיות על איחוד אפשרי של להקת הפופ הגברית לכבוד חגיגות העשור להקמתם, אי שם ב"אקס פקטור" בריטניה. כעת, אתר אמריקאי בולט מדווח - זה אכן קורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הכינו את הממחטות - אתר הבידור האמריקני, "Page Six", דיווח לפני זמן קצר (ב') כי בימים אלו עובדים חברי הלהקה בחשאי (כן בטח) על מחווה מיוחדת לרגל ציון העשור לתחילת ההרכב. בין הרעיונות שנשקלים כרגע: ספיישל טלוויזיוני חגיגי ומיוחד בהשתתפותם או סינגל חד פעמי שיכינו ל-23 ביולי, תאריך ההקמה. מה שבטוח נשלל סופית הוא טור הופעות של הלהקה - שגם ככה לא היה מתאפשר בשל משבר הקורונה העולמי.

 

מקורב ללהקה מסר לאתר האמריקאי כי: "הדרך עוד ארוכה ורצופת מכשולים אך הם יעשו ככל הניתן", כמו כן הוסיף: "יש הרבה רצון טוב ביניהם עכשיו והם רוצים לגרום למשהו לקרות".

ומה לגבי זאין? כזכור, כשנה לפני הפסקת פעילות הלהקה החליט מאליק לפרוש בשיא ולצאת לדרך סולו, בעוד ארבעת החברים המשיכו בלעדיו לתקופה נוספת. בנוסף, היום כל הלהקה החזירה "פולאו" בטוויטר לזאין, בעוד הוא לא השיב להם בחזרה. האם זה ספין לקראת הפתעה או שהוא לא מתכוון להשתתף? נמשיך לעדכן.

 

תגובות