בהפתעה: טיילור סוויפט מוציאה אלבום וקליפ חדש. gettyimges.ILRich Fury

בהפתעה: טיילור סוויפט מוציאה אלבום וקליפ חדש

בזמן שרובנו השתעממנו בזמן הסגר שהביאה לנו הקורונה, טיילור סוויפט לעומתה לא התבטלה והקליטה אלבום בשם "Folklore" שכולל 16 שירים חדשים. הבוקר (שישי) הוא יצא ואיתו גם קליפ לשיר מתוך האלבום – Cardigan

מה אתם עשיתם בחודשים האחרונים? הקורונה עצרה את העולם ונתנה לנו המון זמן להיות בבית ורוב מה שעשינו היה לעשות בינג' לסדרות. לעומת זאת, טיילור סוויפט לא נחה וניצלה את הזמן הפנוי שלה כדי לכתוב להיטים חדשים. ואכן, היום היא מוציאה בהפתעה את אלבומה השמיני - Folklore ובנוסף גם התלווה לזה קליפ לשיר מתוך האלבום הנקרא – Cardigan. ביקורת אלבום תעלה בתחילת השבוע אצלנו באתר, אבל עד אז, בואו נדבר על הקליפ המדהים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הוא בלדה איטית העוסק באהבה ישנה וצעירה ועל כמה היא נשארת חקוקה בזכרונותינו. היא מתארת איך בן זוגה שיחק בה ובגלל שהייתה צעירה הוא כנראה חשב שהיא תמימה ותישאר איתו לנצח. בפזמון היא מתארת שהיא הרגישה כאילו היא סוודר ישן מתחת למיטה אבל בן זוגה שיחק בה וענה שהיא המועדפת עליה. השיר ממשיך את האלבום האחרון שלה "Lover" שיצא באוגוסט שעבר שגם דיבר על רומנטיקה. נראה שהזוגיות שלה עם השחקן ג'ו אלווין נותנת לה המון השראה.

 

בנוסף טיילור הוציאה קליפ לשיר שאותו היא כתבה וביימה וצולם בזמן תקופת הקורונה. "כל הצילום נעשה בפיקוח רפואתי, כולם חבשו מסיכות, שמרנו על מרחק ואפילו אני עיצבתי את האיפור, השיער והסטיילינג שלי", כך כתבה באינסטגרם. בקליפ רואים את טיילור מנגנת בפסנתר ולכל אורך השיר היא עוברת למקומות בטבע כמו יער עם מפלים ולים סוער. לקליפ יש הרגשה קסומה עם מקומות יפיפיים ונותן הרגשה טובה לראות קצת טבע שבגלל הקורונה הרבה זמן לא יכולנו לבקר בו. 

© צילום: Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

הבחירה בשיר מסגנון זה ממש מפתיעה כי בדרך כלל אמנים מעדיפים להוציא שיר קצבי לסינגל החשיפה של אלבום חדש. השיר הזה אולי רחוק מהשירים הקצביים שאנחנו רגילים לשמוע מסוויפט, אבל זה לא אומר שהשיר לא טוב. השיר לגמרי מעולה וכל כך עוצמתי. טיילור שנבחרה לזמרת העשור ממשיכה להוכיח שהיא אלופה ואין כמוה ואנחנו בטוחים שהאלבום יזכה להצלחה רבה, הרי מה עוד יש לאנשים לעשות בתקופה זו חוץ מלהקשיב לאלבום של טיילור.

 

תגובות