הסלבס שהשיקו את קריירת המוזיקה בזמן הקורונה. ערן לוי, דור שרון ואינסטגרם tuvalshafir@

הסלבס שהשיקו את קריירת המוזיקה בזמן הקורונה

לא מעט שחקנים החליטו שתקופת הקורונה לא תעצור אותם והם השיקו את דרכם המוזיקלית למרות הכל • מאליאנה ועד דנה לב: אלו הטופ שלנו!

אנו מכירים את רובם במשך תקופה ארוכה או לא מעט שנים בעיקר בזכות קריירות המשחק שלהם, אלא שתקופת הקורונה איפשרה לכמה מהכוכבים האהובים לצאת לדרך רשמית גם בפן אחר שלהם - עולם המוזיקה, ושחררו לעולם את סינגל הבכורה דווקא עכשיו וללא שום חשש. פייר? דווקא הצליח להם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דנה לב

היא החלה את דרכה בתור אביגיל ב"כדברא" וכבר אז כבשה אותנו והפגינה יכולות שירה, רגע לפני העונה השנייה של "תאג"ד" בכיכובה (לצד דניאל ליטמן), החליטה לב סוף סוף לצאת לדרך עם מוזיקה משלה ושחררה את השיר "טיפשה, טיפשה" שהפך ללהיט וצבר קרוב לחצי מיליון צפיות ביוטיוב.

 

שגיא ברייטנר

שגיא עשה את הדרך מהרשת אל המסך ואז אל המוזיקה. אחרי שנה של כתיבת חומרים ופרסומים מדי פעם באינסטגרם בנושא, ברייטנר החליט לקחת את המוזיקה שלב אחד קדימה ושחרר לאחרונה פרויקט מוזיקלי יחד עם רובי פאייר. ברייטנר השיק עד כה שני שירים מהפרויקט - "סוף ההצגה" ו"כח הכבידה" אשר יצא רק בתחילת השבוע.

 

אליאנה תדהר

כמה שנים חיכינו לרגע הזה, אה? ובכן, תקופת הקורונה איפשרה לתדהר את הזמן שהייתה צריכה כדי לשחרר לעולם את קריירת המוזיקה שלה כאשר הסינגל הפותח הוא הלהיט "ממכר". את הסינגל יצרה יחד עם הארוס, לי בירן ועם המפיק המוזיקלי המהולל ג'וני גולדשטיין. 

 

תובל שפיר

גם הפרטנר מעברה של תדהר, תובל שפיר, החליט על תוספת מיוחדת לקריירה שלו, אלא שהוא בחר לעשות זאת בהפתעה! שפיר שחרר בשבוע שעבר את "תחזיק עוד קצת" והצליח לגעת בנו בצורה כל כך ישירה. השיר יכלל במיני אלבום (EP) ששפיר הבטיח לשחרר בקרוב. מסתבר שהוא היה גם "מיועד" לעולם המוזיקה (סטגדיש)

 

דיקסי דמילו

וגם מחו"ל: אומנם דיקסי היא לא שחקנית (עדיין), אך גם כוכבת הטיקטוק חשבה שהתקופה הזאת היא זמן להתחדש ולהתנסות גם בעולם המוזיקה. דמילו שחררה את סינגל הבכורה שלה, "Be Happy" אשר צבר כבר 50 מיליון צפיות מרחבי העולם. וואו!

שרה ג'פרי

כוכבת "היורשים" של דיסני תמיד הפגינה יכולות ווקאליות מרשימות וממש לאחרונה היא נתנה לזה חותמת רשמית גם בקריירה שלה כששיחררה סינגל ראשון בשם "Even The Stars" ("אפילו הכוכבים") והראתה לנו שוב מה היא מסוגלת!

 
תגובות