שנה טובה: אילו החלטות תקחו על עצמכם לשנה החדשה דרך השירים?. Fotolia

שנה טובה: אילו החלטות תקחו על עצמכם לשנה החדשה דרך השירים?

אילו החלטות קיבלתם על עצמכם לשנה החדשה? אם עדיין לא קיבלתם על עצמכם שום דבר אז אנחנו כאן כדי לתת לכם רעיונות דרך המוזיקה

שנת תש"פ נגמרה ועכשיו מתחילה לה שנה חדשה. הרבה אנשים נוהגים לקחת על עצמם מנהגים וההחלטות שיישמו בשנה החדשה. אז אם אתם רוצים לקבל השראה כדי שגם לכם תהיה החלטה לשנה החדשה אז תמשיכו לקרוא, כי הכנו לכם רשימה של החלטות מגניבות שאתם יכולים לקבל על עצמכם והכל דרך שירים שכולכם מכירים שגם יעזרו לכם בקיום ההבטחות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

להצליח בלימודים – Ariana Grande - Successful

לא משנה באיזו כיתה אתם, ההצלחה בלימודים זה הישג שכל תלמיד חולם עליו. אז אולי שנת תשפ"א היא השנה להגשים את זה. אתם יכולים לקבל על עצמכם להשקיע יותר בלימודים וכדי לעזור לכם לקיים את זה בחרנו את השיר "successful" של אריאנה שכנראה כולכם מכירים מהטרנד בטיקטוק. השיר שעוסק בהצלחה ייתן לכם מוטיבציה להשקיע ואנחנו בטוחים שתצליחו להוציא ציונים טובים.  

קבלה עצמית – Love myself / Hailee Steinfeld

דבר שקשה לכל אחד ובמיוחד לבני נוער זה לקבל את עצמם. אז אולי השנה החדשה היא השנה ליישם את הדבר הכי חשוב. תזכרו שכל אדם הוא מיוחד בדרך שלו ואל תתביישו בעצמכם כי העולם זקוק לכם. השיר שהוא ההמנון של אהבה וקבלה עצמית הוא "Love myself" של היילי סטיינפלד, ברגע שתשמעו אותו כבר תתחילו לקבל את עצמכם כמו שאתם.

 

אהבת החיים – בחיי / הראל סקעת

משהו שהוא לא פחות חשוב מלאהוב את עצמך זה גם לאהוב את החיים. גם אם השנה החולפת הייתה קשה עם כל הקורונה, צריך לנסות לראות את הטוב בכל דבר וכך תראו כמה החיים הם דבר מדהים. חיים רק פעם אחת לכן צריך לאהוב אותם ולנצל כל דקה מהם. 

 

לנסות דברים חדשים – Try Everything / Shakira 

שנה חדשה היא הזמן לנסות דברים חדשים, ולא להישאר רק עם הדברים שאנחנו רגילים לעשות. לא תאבדו שום דבר בלנסות, ואולי גם תרוויחו מזה תחביב חדש שתאהבו. השיר "Try Everything" של שאקירה (שהוא גם שיר הנושא של בסרט זוטופיה) מדבר על כך שאדם לא יוותר עד שינסה הכול וזאת בדיוק הגישה שצריך לקחת בחיים.

 

להכיר אנשים חדשים – Nice to meet ya / Nail Horan 

בנוסף ללנסות דברים חדשים חשוב גם להכיר אנשים חדשים ולהתחבר לעוד אנשים. אין לדעת, אולי אותם אנשים יהפכו לחברים הכי טובים שלכם או אפילו לבן\בת הזוג שלכם. חשוב להרחיב ת מעגל החברים, אך בו זמנית לשמור על קשרים ישנים. וכמו שנייל אומר בשיר - "נעים להכיר" צריך להיות חלק בלתי נפרד מהאוצר מילים שלכם.

 

להתלונן פחות – החיים שלנו תותים / חנן בן ארי

האם אתם מאלה שנוהגים להתלונן הרבה? אם כן אולי כדאי לכם לקחת על עצמכם להתלונן פחות כי כמו ששר חנן בן ארי "אין לנו זכות בכלל להתלונן, הכל טפו חמסה וברך ה', כי החיים שלנו תותים".

 

להיות קרוב יותר למשפחה והחברים -  Closer / The chainsmokers

בשנה שעברה לא זכינו כל כך להיות קרובים פיזית למשפחה והחברים בעקבות הקורונה ונראה שזה ימשיך גם השנה. אבל למרות זאת, תמיד אפשר להיות קרוב בלב לקרובים שלנו ולדבר איתם יותר בטלפון, בהודעות או דרך הזום - העיקר לשמור על קשרים עם המשפחה והחברים למרות המרחק ולא לשכוח אותם.

 

לא לפחד לגשת לקראש – You belong with me / Taylor Swift

יש לכם קראש על מישהו או מישהי ואתם לא מעיזים לגשת אליו? אז השנה החדשה היא בדיוק ההזדמנות שלכם לפנות אליו או אליה ולספר לו כל מה שאתם מרגישים כלפיו\ה. ולכו תדעו, אולי תהיו זוג השכבה. תעשו כמו מה שטיילור סוויפט עשתה בשיר - היא מספרת לקראש שלה כל מה שהיא מרגישה אליו. 

 

להיות יותר חזקים רגשית – Stronger / Kelly Clarkson

עברתם פרידה קשה או סתם חוויתם משהו קשה? אל תתנו לעצב להשתלט עליכם ולהרוס לכם את השנה החדשה. השיר הזה של קלי יעזור לכם מיד לחזור לעצמכם ולהרגיש חזקים רגשית כי כמו שהיא שרה בשיר "מה שלא הורג – מחשל". 

 

להיות בשמחה – תהיה מאושר / משה פרץ

ולסיכום נאחל לכם שתהיה לכם שנה שמחה וגם אם תחוו דברים עצובים אז תקחו על עצמכם לנסות תמיד להתעודד ולהחזיר את החיוך על הפרצוף. וכמו שאומר משה פרץ "תהיו מאושרים". כי שמחה זה הדבר הכי חשוב בסופו של דבר!

 

 

תגובות