רגע אחרי שהפך לאבא: זאין מאליק חוזר חזק מתמיד. gettyimges.IL\ Jamie McCarthy

רגע אחרי שהפך לאבא: זאין מאליק חוזר חזק מתמיד

איזה שבוע מטורף עבר על זאין מאליק. רק השבוע הודיע על הולדת ביתו המשותפת לג'יג'י חדיד, והיום (ו') הוא עושה את הקאמבק הגדול שלו עם השיר "Better". אז מה חשבנו עליו?

כולנו עוד זוכרים את זאין מהימים שהיה חלק מ- 1D, וכולנו עוד יותר זוכרים את העצב שהרגשנו כשעזב את הלהקה. אבל בכל זאת, זאין לא נעלם, ומייד זכה להצלחה מטורפת בקריירת סולו שלו. הסינגלים "Pillowtalk" ו – "Dusk till dawn" כבשו את כל המצעדים וזכו למיליארד צפיות ביוטיוב. גם שני האלבומים הראשונים שלו הצליחו ונמכרו מיליוני עותקים שלהם ברחבי העולם. אבל מאז 2018 זאיין קצת נעלם מעולם המוזיקה, ולא שמענו ממנו שירים חדשים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סוף סוף הבוקר (ו') זאיין עושה את הקאמבק הגדול שלו עם שיר בשם Better. לשיר יש קצב ומנגינה כל כך שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע בפופ אבל זה מה שהופך את השיר להיות עוד יותר טוב. יש לו קצת קטע וינטנג' והוא מאוד אותנטי. בשיר זאיין חושף את אהבתו למישהי, ומבקש שתיתן לו צ'אנס. הטיימינג של היציאה של השיר יצא מעולה, כי רק בשבוע שעבר ג'יג'י ילדה והפכה אותם להורים כך שמרגיש שהשיר מוקדש לשניהם.

 

הקליפ הוא מאוד פשוט, אבל זה מה שגם עושה את כוחו. לאורכו רואים את זאיין מתלבש ולובש חליפה כך שזה מראה על התבגרותו ושהוא אינו עוד הנער מלהקת הבנים. השיר כל כך עוצמתי ואותנטי שקליפ פשוט מתאים לו והופך אותו לעוד יותר מיוחד.

הקאמבק הזה של זאיין מסמן את התבגרותו והשנתיים המתנה היו שוות את זה. ואנחנו כבר מחכים לשמוע ממנו עוד חומרים ואת האלבום השלישי אבל עד אז בואו נאחל מזל טוב לאבא הטרי ונהנה מהשיר היפה הזה.

 

תגובות