השיאים המוזיקליים הגדולים שנשברו בעולם ב-2020. gettyimges.ILJon Kopaloff

השיאים המוזיקליים הגדולים שנשברו בעולם ב-2020

כמו בכל שנה, שיאים חדשים וראויים להערכה נשברו בעולם המוזיקה. רגע לפני שנכנסים ל-2021 - אספנו לכם כמה שיזכירו רגעים ויצירות בלתי נשכחות מהשנה המטורפת הזו

שנת 2020 עומדת להגמר, וזה הזמן להסתכל אחורה על השנה חלפה ולסכם את כל השיאים הגדולים בעולם המוזיקה שקרו בשנה שחלפה. אז קבלו אותם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהיט של דה וויקנד 

לפני כשנה הוציא הזמר את הסינגל "Bliding Lights" שהפך ללהיט ענק. השיר כיכב במקומות הראשונים ב-"Billboard Hot 100" כבר מעל לארבעים שבועות ושבר לא מעט שיאים חדשים לאבל, בין השיאים, השיר שנשאר הכי הרבה שבועות בעשרת הגדולים בהיסטוריה של "Billboard Hot 100" והכי הרבה שבועות במקום הראשון ברדיו.

 

   ביונסה עם 70 מועמדויות!

בטקס הגראמי לשנת 2020, ביונסה הייתה מועמדת לארבעה פרסים וזכתה באחד על המוזיקה בסרט "Homecoming", אותו גם כתבה וביימה. עם המועמדויות בטקס האחרון, ביונסה מגיעה לסכום כולל של 70 מועמדויות, ושוברת שיא בתור הזמרת עם הכי הרבה מועמדויות לגראמי. 

  "Tones and I" - דאנס מאנקי

הלהיט שתרם להכרתה העולמית של "Tones and I", או בשמה המקורי טוני ווסטון, שבר שיא והפך לשיר הכי פופולארי באפליקציית Shazam. למי שלא מכיר, שאזאם זאת אפלקצייה שבאמצעותה ניתן לזהות שירים. מאז שיצא השיר, האפליקציה זיהתה אותו כ-38.6 מיליון פעמים, ועד היום הוא מחזיק בתואר.

 

ג'יי באלווין מככב בגראמי

כשהיה מועמד השנה לארבע פרסי גראמי, שניים לשיר השנה עם "China" ו-"Rojo", ושניים לאלבום השנה עם "Colores" ו- "Osios, שיתוף הפעולה עם BAD BUNNY, שבר באלווין שיא כזמר עם הכי הרבה מועמדויות לפרסי גראמי לטיניים.

© צילום: יוסי מאמיה

האמנית הצעירה ביותר

הזמרת הצעירה לא מפסיקה להפתיע, בחודש ינואר הוכרז כי בילי תשיר את שיר הנושא לסרט החדש מסדרת ג'יימס בונד הצפוי לצאת באפריל 2021. בילי כתבה והלחינה את השיר ביחד עם אחיה, פיניאס אוקונול' והיא שוברת שיא בתור האמן הצעיר ביותר שכתב והלחין שיר נושא לסרט של ג'יימס בונד. אם זה לא מספיק, אייליש היא גם הזמרת הצעירה ביותר שזכתה בכל ארבעת הקטגוריות הגדולות בגראמי הכוללת את אלבום השנה, שיר השנה, תקליט השנה והזמר החדש הטוב ביותר.

 

   ניקי מינאז' עם הכי הרבה כניסות

בחודש ינואר, ניקי נרשמה כזמרת הסולו עם הכי הרבה כניסות למצעד ה-"Billboard Hot 100 ."110 כניסות העניקו לה את התואר, בין 29 להיטיה כאמנית מובילה נמצאים השירים "Side To Side" (שלה ושל אריאנה), "Starship" ו- "Beauty And A Beat" (שלה ושל ג'סטין ביבר).

© gettyimages

מריה קארי כבר ארבעה עשורים!

בחודש ינואר בילה השיר "All I Want For Christmas Is You" את השבוע השלישי שלו ב"Billboard Hot 100" לשנה וזיכה את קארי בשיא חדש - הזמרת הראשונה שהסינגלים שלה הגיעו למקום הראשון בארצות הברית במשך ארבעה עשורים. שמונה זמרים היו לשיוויון עם קארי בעשור הקודם, ביניהם אלטון ג'ון, מייקל ג'קסון, סטיבי וונדר ומדונה. כעת, יש להם עוד עשור שלם לנסות לעקוף אותה.

בלאקפינק שוברות שיא תוך 24 שעות!

השיר של להקת הבנות הקוריאנית הגיע למספר מטורף של כ- 83.3 מיליון צפיות כבר על היום הראשון שיצא, ומזכה את ה- BLACKPINK בשיא חדש, הקליפ עם מספר הצפיות הגבוה ביותר ביוטיוב בתוך 24 שעות.

 

Baby Shark, PINKFONG

שיר הילדים המצליח צבר סכום מצטבר של כ-7.3 מיליארד ציפיות ונכון להיום, הוא הקליפ בעל מספר הצפיות הגבוה ביותר ביוטיוב ומותיר אחריו את הקליפ של "Despacito" עם 7 ביליון צפיות, שבילה במקום הראשון למשך תקופה.

 
תגובות