הנשים שולטות: הזוכים הגדולים של גראמי 2021. צילום מהקליפ

הנשים שולטות: הזוכים הגדולים של גראמי 2021

כמו כל שנה התקיים הלילה טקס פרסי המוזיקה הנחשב ביותר - הגראמי. מי הופיעו, מי חזר הביתה עם הפרס הנחשק ומי שברה שיא זכיות? - "הלילה הגדול" של המוזיקה.

טקס הגראמי הפך ממזמן לנחשק ביותר בעולם המוזיקה, ורק להיות מועמד לפרס שכזה זה כבוד ענק לאמנים. הרבה מכנים את הטקס כ"האוסקר" של המוזיקה. בזמן שישנתם, בשעות הקטנות של הלילה (שעון ישראל) התקיים הטקס המסורתי (אחרי שנדחה בחודשיים בעקבות הקורונה). הפעם, הגראמי היה צריך להתאים את עצמו לתקופה כך שרוב ההופעות הוקלטו מראש וטקס קבלת הפרסים נערך בחוץ, על גג אולם הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס שכולם שומרים מרחק ועם מסיכות מעוצבות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הטקס פתח הארי סטיילס עם להיטו "Watermelon sugar" (שגם קיבל את פרס "שיר הפופ של השנה") וזכינו לצפות בכמה צעדי ריקוד מצד הארי. לאחר מכן עלתה בילי אייליש לבמה עם אחיה פיניאס והופיעו עם שירם "Everything i wanted" עם מחווה לקליפ של אותו השיר. גם טיילור סוויפט הופיעה והיא שרה מחרוזת של שלושה שירים משני האלבומים האחרונים שלה. עוד הופיעו: דוג'ה קאט, דואה ליפה, BTS, ומייגן די סטליון ששיחזרה עם קארדי בי את הקליפ "Wap". 

 

ובקשר לזוכים, או בעיקר הזוכות, כי הנשים הן אלו ששלטו ברשימה וגרפו את ארבעת הקטגוריות החשובות ביותר של הערב וגם שברו מספר שיאים. בילי אייליש זכתה בשני פרסים וביניהם "הקלטת השנה" ו"השיר הטוב ביותר שנכתב לסרט". ליידי גאגא ואריאנה גרנדה זכו בשיתוף הפעולה של השנה על "Rain on me".

 

שיר השנה ניתן ל-H.E.R על שירה "I can't breathe" המדבר על ההפגנות נגד הגזענות שהיו בארה"ב בשנה האחרונה. טיילור סוויפט זכתה ב"אלבום השנה" ובכך עשתה היסטוריה כאמנית היחידה שזכתה שלוש פעמים בקטגוריית אלבום השנה. אבל הזוכות הגדולות של הערב הן מייגן די סטליון וביונסה. מייגן זכתה בשלושה פרסים וביניהם הפרס נחשק של פריצת השנה.

© gettyimges.IL\Kevin Winter

ביונסה זכתה בארבעה פרסים ובכך שברה את שיא הזכיות לאמנית עם 28 פרסים. דואה ליפה זכתה בתואר "אלבום הפופ של השנה". 

כזכור, בשבועות האחרונים הטקס צבר המון ביקורת מצד אמנים ואחרים וחלקם גם החליטו לעשות חרם עליו כמו לדוגמא דה וויקנד וזאיין מאליק שטוענים שהטקס מכור ורק למי שיש פרוטקציות-זוכה או בכלל מועמד.

© gettyimges.IL\Kevin Winter

טקס פרסי הגראמי ה-63 (הערוך והמתורגם) ישודר ב-16/03 יום שלישי ב- 21:45 ב-yes VOD , ב- yes TV DRAMA וב-STINGTV.

תגיות
תגובות