הבייבי שלו: זה מה שחשבנו על האלבום הראשון של ליל נאס X. מתוך ערוץ היוטיוב של Lil Nas X

הבייבי שלו: זה מה שחשבנו על האלבום הראשון של ליל נאס X

הזמר ששבר את הרשת - ליל נאס אקס, הוציא בסוף השבוע אלבום ראשון וצבעוני המראה את כל הדרך שלו מההתחלה ועד ההצלחה הגדולה! • ביקורת אלבום

ליל נאס אקס, הזמר שכבר מזמן הוכיח לנו שהוא יכול לעשות כל מה שבא לו ושהדרך הכי משתלמת היא פשוט להיות אנחנו, הוציא הסופ"ש אלבום ראשון וחם מהתנור. האלבום כולל 14 שירים (מתוכם ארבעה שיתופי פעולה שווים) + קטע דיבור קצר ובכולם היה שותף מלא ביצירה. מוכנים לראות מה אנחנו חשבנו עליו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח השיר שכבר כולנו מכירים ואוהבים "CALL ME BY YOUR NAME (MONTERO)", אחרי שכבר הפך ללהיט ענק ברשתות החברתיות ומיד אחרי ששומעים אותו יודעים שמחכה לנו רק טוב בהמשך. השיר פותח את האלבום בצורה הכי כיפית וקצבית שיש! השיר הבא נקרא "DEAD RIGHT NOW" והוא מדבר על הקושי בתחילת הדרך שלו כמוזיקאי. הוא מספר בשיר כמה היה קשה לו להצליח, על הנשירה שלו מבית הספר ועל כמה שהוא מבין היום שהוא לא היה צריך שום דבר חוץ מעצמו בזמן ההוא.

בשיר השלישי אנחנו חוזרים לשיר "INDUSTRY BABY" שהכרנו ממש לפני כמה חודשים. ליל נאס אקס יצא איתו בתור סינגל יחד עם הזמר ג'ייק הארלו המוכשר. השיר מלווה בקליפ מושקע שגם הוא כבר מזמן הפך ללהיט ענק. השיר הרביעי נקרא "THATS WHAT I WANT" ומדבר עליו כילד ועל כמה שהוא חיפש אז ועדיין מחפש מישהו שיאהב אותו וירצה אותו.

 

בקטע החמישי "THE ART OF REALIZATION", ליל נאס אקס בוחר דווקא לדבר ולא לשיר ומספר על הצורה שבה חיי את חייו בנסיעה אוטומטית וללא כיוון. השיר השישי "SCOOP" הוא שיתוף פעולה מגניב עם דוג'ה קאט - שהביאה הופעת אורח מדהימה ובלתי נשכחת! שיתוף פעולה נוסף באלבום הוא "ONE OF ME" יחד עם אלטון ג'ון. הדואט שמשמיעה ראשונה נשמע קצת מוזר, דווקא הפתיע אותנו ואהבנו מאוד.

 

השיר הבא והשמיני במספר הוא "LOST IN THE CITADEL". השיר מדבר על "המלאך" השומר של ליל נאס אקס. הוא מספר על היום שבו הם הכירו ושמאז לא יכול לעזוב אותו. השיר התשיעי הוא עוד שיתוף פעולה וקוראים לו "DOLLA SIGN SLIME". את השיר ליל נאס אקס שר יחד עם מייגן די סטליון ואנחנו עפנו עליו. מייגן מוסיפה לשיר את הסגנון הייחודי שלה ויחד הם יוצרים שיר מעולה וכיפי!

 

השיר "TALES OF DOMINICA" הוא אחד השירים היפים באלבום שגרמו לנו להרגיש אהובים ושזה בסדר להיות מי שאנחנו. בשיר הוא מדבר על זה שלפעמים אנחנו "ככה" ולפעמים "ככה" אבל זה מה שהופך אותנו להיות מי שאנחנו. השיר הבא הוא עוד סינגל שיצא כבר לפני כמה חודשים - "SUN GOES DOWN", השיר הזה הוא אחד מהשירים השקטים והחשובים באלבום. הוא מדבר על זה שלפעמים אין לו כוח יותר לחיים והוא רק רוצה שתגיע כבר המנוחה הזו של השמש והרוגע.

 

וכך אנחנו ממשיכים עם הוייב השקט אל השיר המרגש ביותר באלבום "VOID". בשיר ליל נאס אקס כותב מכתב שבו הוא מספר על החלל הריק שבתוכו. התרגשנו מאוד! בשיר "DONT WANT IT" הוא יכול סוף סוף להסתכל לאחור, על כל מה שעבר ולהתגאות בהצלחה הענקית שצבר. אנחנו גאים בו מאוד.

 

ורגע לפני הסוף קיבלנו את השיר "LIFE AFTER SALEM" שבמהלכו הוא מנסה להבין מה בעצם רוצים ממנו ומבקש שיקחו מה שרוצים ויעזבו. השיר האחרון, שהוא גם השיר האהוב עלינו מהאלבום הוא שיתוף פעולה מיוחד עם מיילי סיירוס - "AM I DREAMING". השיר הרגיע אותנו ושילוב הקולות של מיילי וליל נאס אקס התחבר בצורה מדהימה שהשאירה אותנו עם טעם טוב של סוף.

תגובות