סלחתי לך: חמשת שירי הסליחה שהכי אהבנו. מתוך האלבום Purpose

סלחתי לך: חמשת שירי הסליחה שהכי אהבנו

היכולת להתנצל היא אחת מהדברים החשובים שאנחנו צריכים לדעת לעשות. אז בדיוק בטיימינג הנכון, רגע לפני יום הכיפורים שיתקיים היום בערב (ד'), מצאנו לכם את השירים שמבקשים סליחה בצורה הכי יפה שיש!

במהלך יום הכיפורים אנו נוהגים לכפר על מעשינו ולבקש סליחה מכל האנשים שפגענו בהם. ישנם המון דרכים לבקש סליחה. בעזרת מכתב, שיחה מכבדת או אפילו - שיר! אז במיוחד לכבוד היום החשוב, החלטנו לאסוף את חמשת השירים שהסליחה בהם היא המרכיב המרגש מהכל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Sorry - Justin Bieber

כשחושבים על שירים שמדברים על סליחות - כמובן שהשיר הראשון שקופץ לנו לראש זה השיר הזה. הלהיט של ג'סטין ביבר כבר מזמן הפך להמנון של כולנו, ומעבר לזה שכיף פשוט לשיר ולרקוד איתו, הוא באמת מבקש סליחה בצורה מדהימה. אם נפריד את המילים מהמנגינה הקצבית, נגלה כמה הן באמת מרגשות ויפות. אנחנו לגמרי סולחים לך ג'סטין!

 

אייכה - שולי רנד

את השיר הזה כולנו מכירים בגרסה קצת שונה. הוא התפרסם בשנה האחרונה בטיקטוק על ידי שנהב בן דוד שעשתה לו קאבר ומאז לא יוצא לנו מהראש. אז אמנם התרגלנו לשמוע את הגרסה המצחיקה מהטיקטוק, אבל השיר האמיתי שונה ומרגש. המילים היפות מדברות על הקושי לחיות לפעמים בעולמנו ולהתמודד עם כל הקשיים והוא התחבר לנו עם מוטיב הסליחות בצורה מעולה.

 

Apologize - Timbaland Ft. OneRepublic

אחד השירים היפים שחקוקים לרבים מאיתנו בזיכרון זה השיר הזה. השיר מדבר על מצב שבו כותב השיר מאוהב עד כדי כך שאיבד את הקשר עם המציאות. מרוב שהוא נסחף אל תוך הקשר הרומנטי, הוא שוכח להיות שם בשביל מי שצריך אותו ואומר שזה מאוחר מדי להתנצל. השיר אמנם מדבר על מערכת יחסים רומנטית אך מתקשר להרבה דברים בחיינו וצריך תמיד לזכור שזה אף פעם לא מאוחר מדי להתנצל.

 

לשוב הביתה - שירי מימון

גם את השיר הזה אנחנו מכירים בגרסה אחרת והמקורית שלו. ישי ריבו כתב והלחין אותו והוא יצא כחלק מהאלבום "שטח אפור" שלו. בחרנו דווקא את הגרסה שאותה שירי מימון שרה כשיר נושא לסרט "מחילה". שירי מוציאה את יכולות השירה המדהימות שלה בשיר הזה והעובדה שהיא שרה את השיר המרגש הזה - רק הופכת אותו ליותר מרגש ויפה. רק נזכיר שלשירי יש שיר נוסף באווירת הסליחות - ״יותר טוב לסלוח״, אחד מלהיטיה הראשונים.

 

The Scientist - Coldplay

השיר הזה של קולדפליי גם מדבר על קשר רומנטי שהיה לכותב עם מישהי. הם נפרדו ולאחר זמן מסוים הוא מבין שהוא רוצה אותה בחזרה כי היא הייתה מקור אושר בשבילו. הוא מתחרט על הפרידה ומחליט להתנצל. השיר הוא מן מכתב התנצלות בשבילה ושם הוא מספר את כל מה שהוא מוכן לעשות מעכשיו והלאה. נגע לכולנו בלב!

 
תגובות