האושפיזין של הזמרים: האירוחים הכי שווים בהופעות. באדיבות MTV ב-yes וב-HOT

האושפיזין של הזמרים: האירוחים הכי שווים בהופעות

רגע לפני החג, אספנו עבורכם את האירוחים הכי מושלמים ומרגשים בהופעות הגדולות של הזמרים והזמרות האהובים

אחד המנהגים הידועים והאהובים ביותר בסוכות, הוא להזמין אושפיזין (אורחים) לסוכה שלכם. חברים, משפחה, שכנים, אין דבר יותר מהנה מלשבת ביחד בסוכה, לאכול אוכל טעים ולשיר שירי חג. אם תשאלו אותנו מה הדברים האהובים עלינו, נגיד לכם שעל פי סדר עולה הם: אירוחים, מוזיקה והופעות חיות. אז לכבוד סוכות, אספנו עבורכם את כל מה שאהוב עלינו וכעת נספר לכם מה הם חמשת האירוחים הכי שווים בהופעות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליזו מארחת את הארי סטיילס

ליזו מארחת את הארי סטיילס, זה לגמרי השילוב שלא ידענו שהיינו צריכים. ליזו העלתה את הארי לבמה לגמרי בהפתעה, ובכנות, אם היינו שם כנראה היינו מאבדים הכרה. ליזו והארי ביצעו את juice של ליזו, ואין דבר שלא היה מושלם לגבי הביצוע הזה. זה התחיל מהחיוכים שלהם אחד לשני, האינטראקציות בניהם, השילוב המעולה של הקולות שלהם, הכיראוגרפיה המקפיצה, האנרגיה המטורפת בין השניים והמבטים מלאי הערצה שלהם אחד כלפי השני. אין ספק שמדובר באחד הביצועים שננגן בטלוויזיה בפול ווליום כשאנחנו מרגישים רע, והמצב רוח ישתנה מיד במאה שמונים מעלות.

 

 ליידי גאגא מארחת את אריאנה גרנדה

לאחר תקופה ארוכה של מגפת הקורונה ללא הופעות, קיבלנו את מנת החיסון הראשונה- הופעה של ליידי גאגא מארחת את אריאנה גרנדה. גאגא וגרנדה, יחד עם כל הרקדנים שלהן, עלו להופיע עם מסיכות ולמרות זאת עשו ביצוע יותר ממושלם. הן בצעו יחד את Rain On me שהפך למן המנון בקרב המעריצים. השיר מספר על ההתמודדות של אריאנה וגאגא לאחר שעברו תקופות קשות. אפשר להבחין בהשקעה הרבה בכל פרט בהופעה, החל מהאאוטפיטים המהממים ועד הכיראוגרפיה המקפיצה. אחד הרגעים האהובים עלינו מההופעה הוא התוים הגבוהים שאריאנה וגאגא הגיעו אליהם בהרמוניה מושלמת במהלך השיר, וחד משמעית הוכיחו לנו שוב שהן עושות את זה הכי טוב.

עילי בוטנר מארח את נינט ורן דנקר 

את ההיסטוריה של נינט ורן כולנו מכירים. השניים הפכו לזוג במהלך צילומי הסדרה השיר שלנו, ולאחר תקופה של זוגיות פוטוגנית במיוחד, נפרדו. לאחר סיום הסדרה, חיכינו במשך שנים ארוכות לאיחוד, והנה בזכות עילי בוטנר זה קרה. רן ונינט מבצעים את השיר ״מה שלא הספקתי לומר״ של דנקר ובוטנר במקור. הביצוע המחודש של השניים טהור, מרגש ומלא במשמעות. לגמרי התרגשנו לראות את האינטראקציה בין השניים, המבטים והחיוכים, והשילוב הכל כך נעים של הקולות שלהם. פייר? אנחנו ממש מקנאים במי שזכה לראות את האיחוד הזה בלייב.

 

ביליי אייליש מארחת את קהאליד

בילי אייליש ארחה את קהאליד בהופעה שלה ויחד הם ביצעו את הלהיט הענק שלהם "lovely". הקולות הייחודיים שלהם, הסגנון המיוחד, האותנטיות והכנות בשירה שלהם והקהל ששר את כל המילים, הפכו את הביצוע הזה לחוויה מוזיקלית מושלמת. קשה להאמין שאייליש הייתה בת 17 בלבד בזמן ההופעה הזאת. ההופעה של השניים השאירה בכולנו צמרמורות והותירה אותנו ללא מילים.

 

ישי ריבו מארח את עמיר בניון ואמיר דדון 

לסיום, אחד משיתופי הפעולה הכי מוצלחים ומוערכים בארץ, וחד משמעית בצדק רב. סרטון של ההופעה נצפה לא פחות מכ- 18 מיליון פעמים ומשודר בתחנות הרדיו ללא הפסקה. אנחנו מתכוונים כמובן לרגע הבלתי נשכח בו ישי ריבו אירח בהופעתו את עמיר בניון ואמיר דדון ויחדיו הם ביצעו את ״ניצחת איתי הכל״. לכל אחד משלושת האמנים קול ייחודי ומצמרר. כל אחד מהם הביא את הגוון הקולי שלו לשיאים חדשים ויחד הם יצרו ביצוע מרגש וטהור ולא השאירו אף עין יבשה בקהל.

 
תגובות